d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1171819202160Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 9 2011 05:28pm
En lille dreng var på en nudiststrand med sine forældre.

Drengen: Far, hvorfor er der nogle, der har dilleren opad og andre nedad ?

Faderen blev flov, men fik en ide: Dem der har den opad er rige, og dem der har den nedad er fattige.
Svaret var ok for drengen, der fortsatte med at kigge.

Faderen: Har du set mor ?
Drengen : ja, hun taler med en fattig mand, der er blevet rig, og nu er hun i gang med at pumpe ham for hans penge.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 9 2011 05:34pm
En flok mænd tog bussen. To bøsser sidder og snakker sammen. Så spørger den ene til den anden, om de skulle dyrke sex sammen.
Den anden var ikke helt sikker på om de andre i bussen sov.

Så han råbte ud over bussen : Er der en, der har en lighter ?

Men ingen svarede. Næste morgen gik buschauføren ned i enden af bussen, og så en mand sidde og ryste. Han spurgte, hvad der var galt.

Manden svarede : Jeg fryser.

Buschauføren spurgte ham om, hvorfor han ikke havde sagt noget.

Manden svarede: Den sidste der spurgte efter en lighter i denne bus, blev røvpulet hele natten.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 9 2011 06:17pm
Quote (EnTeK @ Aug 10 2011 01:28am)
En lille dreng var på en nudiststrand med sine forældre.

Drengen: Far, hvorfor er der nogle, der har dilleren opad og andre nedad ?

Faderen blev flov, men fik en ide: Dem der har den opad er rige, og dem der har den nedad er fattige.
Svaret var ok for drengen, der fortsatte med at kigge.

Faderen: Har du set mor ?
Drengen : ja, hun taler med en fattig mand, der er blevet rig, og nu er hun i gang med at pumpe ham for hans penge.



haha :D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 9 2011 06:31pm
Quote (EnTeK @ 10 Aug 2011 01:34)
En flok mænd tog bussen. To bøsser sidder og snakker sammen. Så spørger den ene til den anden, om de skulle dyrke sex sammen.
Den anden var ikke helt sikker på om de andre i bussen sov.

Så han råbte ud over bussen : Er der en, der har en lighter ?

Men ingen svarede. Næste morgen gik buschauføren ned i enden af bussen, og så en mand sidde og ryste. Han spurgte, hvad der var galt.

Manden svarede : Jeg fryser.

Buschauføren spurgte ham om, hvorfor han ikke havde sagt noget.

Manden svarede: Den sidste der spurgte efter en lighter i denne bus, blev røvpulet hele natten.


wow :Rofl:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 10 2011 02:03am
Når kvinder venter på sex, er det som at vente på sne.
De ved ikke, hvor mange centimeter de får og heller ikke, hvor længe det varer... Men glat, det bli'r det !!!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 10 2011 02:23am
De to sædceller, Mikkel og Jens, var endelig blevet sluppet løs på egen hånd og svømmede som en gal for at nå frem til ægget først.
Da de havde svømmet længe uden held, besluttede de sig for at spørge om vej.

spørgsmål : Hej, med Jer vi hedder Mikkel og Jens, vi er sædceller, men vi er faret vild, har I set et æg her i nærheden ?
svar : Nej, men vi hedder Karius og Baktus og vi arbejder her !
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 10 2011 06:58am
Quote (EnTeK @ Aug 10 2011 10:03am)
Når kvinder venter på sex, er det som at vente på sne.
De ved ikke, hvor mange centimeter de får og heller ikke, hvor længe det varer... Men glat, det bli'r det !!!



:rofl:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 10 2011 02:20pm
Hvad er forskellen på en ullykke og en katastrofe?
- ullykken er hvis et skib fuldt at invandre synker
- katastrofen er hvis de kan svømme
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 10 2011 02:27pm
En bombe blev her til aften fundet udenfor en moské i København.

Polititet afblæste dog alarmen, da det lykkes Rullemarie at få den skubbet indenfor.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 10 2011 02:29pm
Indvandrere har flere gange klaget over at TV2 sender for lidt indvandrer relaterede programmer.

TV2 beklager fejlen og vil fremover sende kriminalmagasinet 2 gange om ugen!!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1171819202160Next
Add Reply New Topic New Poll