d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Konsol Tråd > - V2
Prev11718192021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 21,201.00
Nov 28 2010 05:55pm
Quote (MrLennon @ Nov 29 2010 12:40am)
Kan kun give dig ret i at Steve vs Steve er steneren.. Steve vs Raven = Epic kamp.. ^^
Selvom din ven har spillet steve siden 4'ern kan jeg godt tage ham med 2 dages varsel xD

Hader Raven, elsker og give den spasser klask! Han er nok en af de grimmeste chars i spillet imo, wannabee Blade ^^
- Jeg tvivler! Han rykker sgu godt med ham :P
Member
Gold: 0.00
Nov 28 2010 06:08pm
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 00:55)
Hader Raven, elsker og give den spasser klask! Han er nok en af de grimmeste chars i spillet imo, wannabee Blade ^^
- Jeg tvivler! Han rykker sgu godt med ham :P

Hvordan kan han være wannabe blade ?
-Han er ikke vampyr, de træner ikke samme kampsport, Raven kan manipulere med hans Manifistation, det kan blade ikke, Blade bruger en Katana, Raven har 2 knive..
-Raven har hvidt hår og hvide Sideburns, Blade har Tattoveringer op af halsen..
Jamen de er jo næsten helt ens.. Bare fordi de begge er af Afrikansk afstammelse og har solbriller på er det ikke ensbetydende med at de er wannabes..

Raven er sej sej karakter syntes jeg, men syntes klart Feng eller Armor king er federe xD
Member
Nov 28 2010 06:13pm
Quote (MrLennon @ Nov 29 2010 01:08am)
Hvordan kan han være wannabe blade ?
-Han er ikke vampyr, de træner ikke samme kampsport, Raven kan manipulere med hans Manifistation, det kan blade ikke, Blade bruger en Katana, Raven har 2 knive..
-Raven har hvidt hår og hvide Sideburns, Blade har Tattoveringer op af halsen..
Jamen de er jo næsten helt ens.. Bare fordi de begge er af Afrikansk afstammelse og har solbriller på er det ikke ensbetydende med at de er wannabes..

Raven er sej sej karakter syntes jeg, men syntes klart Feng eller Armor king er federe xD

Synes de har samme koldblodige stil og det er meget tydeligt de har hugget stilen fra blade, at det så er nogle andre materiele ting er noget helt andet, det er jo det samme, som Law = Bruce Lee...
- Det er såment bare hele characterens måde osv... der minder meget om blade imo. I tekken 305 vil du få afvide at raven er en hemmelig vampyr ^^

Feng er stilet nok, men synes at tekkens historie har smadret AK lidt.
Member
Nov 28 2010 06:31pm
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 01:13)
Synes de har samme koldblodige stil og det er meget tydeligt de har hugget stilen fra blade, at det så er nogle andre materiele ting er noget helt andet, det er jo det samme, som Law = Bruce Lee...
- Det er såment bare hele characterens måde osv... der minder meget om blade imo. I tekken 305 vil du få afvide at raven er en hemmelig vampyr ^^

Feng er stilet nok, men synes at tekkens historie har smadret AK lidt.

Tekkens historie er totalt smadret..
Ja mange chars er bygget på IRL legender..
Marshall Law = Bruce Lee
Forrest Law = Brandon Lee
Paul Phoenix = Kan ikke huske hvad han hedder xD
Lei Wulong = Jackie Chan
Bryan Fury = James Irvin

Jeg kan da godt se nogle små træk mht Raven og Blade.. Nevermind
lige for at vende tilbage til King og Armor King, Jeg syntes han har ændret sig meget siden Tekken 2 hvor han var "Favorit", han er blevet meget mere brutal, kan spyde med ild som Finish move og hans akrobatiske evner er slet ikke som kings, han er meget mere "Standard" fighter end Visual som King, hvilket undrer mig lidt da de jo er et Team i Wrestling, hvorfor er det så kun King der laver de fede kast og combos ?

This post was edited by MrLennon on Nov 28 2010 06:33pm
Member
Nov 28 2010 06:38pm
Quote (MrLennon @ Nov 29 2010 01:31am)
Tekkens historie er totalt smadret..
Ja mange chars er bygget på IRL legender..
Marshall Law = Bruce Lee
Forrest Law = Brandon Lee
Paul Phoenix = Kan ikke huske hvad han hedder xD
Lei Wulong = Jackie Chan
Bryan Fury = James Irvin

Jeg kan da godt se nogle små træk mht Raven og Blade.. Nevermind
lige for at vende tilbage til King og Armor King, Jeg syntes han har ændret sig meget siden Tekken 2 hvor han var "Favorit", han er blevet meget mere brutal, kan spyde med ild som Finish move og hans akrobatiske evner er slet ikke som kings, han er meget mere "Standard" fighter end Visual som King, hvilket undrer mig lidt da de jo er et Team i Wrestling, hvorfor er det så kun King der laver de fede kast og combos ?

True, synes bare de minder for meget om hinanden, men omkring AK og King, så er det jo nok fordi de gerne vil beholde ham i tekken spillende og derfor givet dem nogle flere seperate skills og fundet den der lame historie osv...
- Er helt vild med den måde King har udviklet sig på, han har fået meget mere speed og nogle fede combos nu, så han er en mere velfungerende char.
Member
Nov 28 2010 06:58pm
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 01:38)
True, synes bare de minder for meget om hinanden, men omkring AK og King, så er det jo nok fordi de gerne vil beholde ham i tekken spillende og derfor givet dem nogle flere seperate skills og fundet den der lame historie osv...
- Er helt vild med den måde King har udviklet sig på, han har fået meget mere speed og nogle fede combos nu, så han er en mere velfungerende char.

Kings speed er da ikke ændret ? han er staid -6 lige som i tekken 3,4 og 5..
Law er derimod steget i fart, ved ikke hvorfor dog..
Jeg syntes armor king er mere Streetfight end Arena Wrestler.. Jeg hopper i seng du, sov godt..
Member
Nov 28 2010 07:03pm
Quote (MrLennon @ Nov 29 2010 01:58am)
Kings speed er da ikke ændret ? han er staid -6 lige som i tekken 3,4 og 5..
Law er derimod steget i fart, ved ikke hvorfor dog..
Jeg syntes armor king er mere Streetfight end Arena Wrestler.. Jeg hopper i seng du, sov godt..

Mente tricks, jeg synes han har fået nogle hurtigere angreb, som har gjort hele hans char hurtigere i hans spil, det kan godt være det bare er mig, som føler det, men han har en helt anden speed end i 4'eren og 5'eren når jeg spiller ham nu.
- Ja Law er sindsyg, det har han fortjent hahah, han er sgu cool nok, alt hva der har med Bruce Lee afgøre er nice!
- Det med AK, vil jeg gerne give dig ret i, kan ikke helt selv finde mig til rette med ham, da jeg ikke synes om hans nye stil.

I lige måde man, take care.
Member
Dec 1 2010 12:13pm
Fifa 11 Manager Mode, hvem spiller?

Post this:

- Historie
- Hold
- Position
- Sværhedsgrad
- Spillertruppe (evt. med bænk :) )
- Dine mål
- Transfer (Hvem har du købt, hvem vil du gerne købe osv...)

Jeg har selv en del igang, men den jeg spiller på i øjeblikket valgte jeg PSG, som mit første hold og førte dem igennem den Franske liga og endte på en første plads med alle kampe, som vundet udover 4-5 uafgjorte.
- Sæsonen efter skiftede jeg til AC Milan og fik næsten ingen penge og gøre godt med og havde svært ved og sælge nogle af mine "stjernespillere" så måtte nøjes med billige og effektive indkøb, som resulterede i disse køb. (Van Der Wiel (VWB) fra Ajax, Cissokho (HWB) fra Lyon, Felipe Melo (CDM) fra Juventus og Mata (VW) fra Valencia. Er stadigvæk på udkig efter en bomber af en angriber, en Drogba type.

- Jeg ligger lige nu på førstepladsen med 5 point forspring fra nr. 2 (AS Roma) og kom videre fra CL's gruppespillet med 6 sejr og en udemærket målscore.

- Sværhedsgraden ligger på Verdensklasse.

- Mit mål er selvfølgelig og få min managers ryg til tops og kunne vælge og vrage fra de forskellige klubbers tilbud, men også og vinde alle de store ligaer (Engelske, Spanske, Italienske, Franske, Tyske....)

Lige nu ser min spillertrup sådan her ud:

Defensiv 4-3-3 formation.

------------Wiese-----------
--V.D.Wiel--Nesta--T.Silva--Cissokho--
-----------Flamini----Felipe Melo----------
-------------------Pirlo----------------------
--Robinho-------------------Ronaldinho--
-------------------Pato---------------------

Bænk: Seedorf, Gallas, Mata, Abate, Zambrotta, og Gattuso.

Lad mig høre jeres :santa:
Member
Gold: 3,000.00
Dec 2 2010 03:54am
Har fundet min støvede PS1 frem og sat den til... FF7 FTW!!!! <3 det spil
Member
Dec 2 2010 01:23pm
Quote (Provo2100 @ Dec 1 2010 07:13pm)
Fifa 11 Manager Mode, hvem spiller?

Post this:

- Historie
- Hold
- Position
- Sværhedsgrad
- Spillertruppe (evt. med bænk :) )
- Dine mål
- Transfer (Hvem har du købt, hvem vil du gerne købe osv...)

Jeg har selv en del igang, men den jeg spiller på i øjeblikket valgte jeg PSG, som mit første hold og førte dem igennem den Franske liga og endte på en første plads med alle kampe, som vundet udover 4-5 uafgjorte.
- Sæsonen efter skiftede jeg til AC Milan og fik næsten ingen penge og gøre godt med og havde svært ved og sælge nogle af mine "stjernespillere" så måtte nøjes med billige og effektive indkøb, som resulterede i disse køb. (Van Der Wiel(VWB) fra Ajax,Cissokho(HWB) fra Lyon, Felipe Melo (CDM) fra Juventus og Mata (VW) fra Valencia. Er stadigvæk på udkig efter en bomber af en angriber, en Drogba type.

- Jeg ligger lige nu på førstepladsen med 5 point forspring fra nr. 2 (AS Roma) og kom videre fra CL's gruppespillet med 6 sejr og en udemærket målscore.

- Sværhedsgraden ligger på Verdensklasse.

- Mit mål er selvfølgelig og få min managers ryg til tops og kunne vælge og vrage fra de forskellige klubbers tilbud, men også og vinde alle de store ligaer (Engelske, Spanske, Italienske, Franske, Tyske....)

Lige nu ser min spillertrup sådan her ud:

Defensiv 4-3-3 formation.

------------Wiese-----------
--V.D.Wiel--Nesta--T.Silva--Cissokho--
-----------Flamini----Felipe Melo----------
-------------------Pirlo----------------------
--Robinho-------------------Ronaldinho--
-------------------Pato---------------------

Bænk: Seedorf, Gallas, Mata, Abate, Zambrotta, og Gattuso.

Lad mig høre jeres :santa:

Sæsonen er slut, vandt ligaen, pokalen og cl B)
- Er nu skiftet til Chelsea og starter deres sæson nu! :santa:
Go Back To Dansk Topic List
Prev11718192021Next
Add Reply New Topic New Poll