Quote (waw @ Apr 23 2014 06:21pm)
Og hvem har så fortalt dig det bullshit må jeg lige spørge om, lmfao
En google-søgning ville afsløre at mange officielle instancer er enige om dette. Som jeg også skrev, skal man selvsagt forhøje tallet lidt hvis man udøver sport på højt niveau.
Quote (mussen75 @ Apr 24 2014 03:21pm)
Hvor meget træner i?

Træner ikke så meget, nu hvor jeg både er stoppet som elite svømmer og er begyndt i militæret, da vi har daglig cardio træning og ofte styrke implementeret i programmet.
Quote (LazyDazy @ Apr 24 2014 07:42pm)
Kan i hjælpe mig med gode råd til noget hjemmetræning?
Har trænet de sidste 2 uger, bare sådan nogle standard ting som armbøjninger hver dag, mavebøjninger, squats, plank osv..
Så jeg tænker, hvor mange gange må man egenligt træne om ugen når det er den slags øvelser? Skal musklerne stadigt restituere dagen efter?
Men jeg føler mig i hvert fald meget motiveret til at træne lige pt. så hvis i har nogle workout programmer man kan bruge til sådan en omgang træning i hjemmet vil det være kanon!
Skaf en sandsæk, så kan du træne hele kroppen.
Overhead press, armbøjninger, planken, bent rows, squats med sækken på ryggen, calf raise, sun raises.
Quote (mussen75 @ Apr 22 2014 08:14pm)
Det er så sandt som det er sagt, så længe man bare overholder sine makrotalsfordeling. Du kunne spise flødekage hver dag, bare du ikke overskrider dine makros

Spis 5k cal flødekage i bare en uge og kom tilbage og fortæl mig du ikke mærker en betydelig forskel.
Quote (mussen75 @ Apr 24 2014 08:24pm)
Når du laver planke skal du ikke bare ligge helt stille, for det for man ikke rigtig noget ud af! Du kunne trække knæene skiftevis op til brystet og derefter fortsætte med at kører dem ud fordi albuerne. Det handler bare om D
Wut
This post was edited by Lot2 on Apr 27 2014 09:28am