Quote (Sweek1e @ Apr 17 2014 11:04pm)
Hej drenge!
Nogle der kan anbefale noget godt proteinpulver?
Har selv kørt på nutramino i et godt stykke tid, og overvejer lidt at prøve mutant, nogle andre idéer, eller skal jeg bare holde mig til dette?
Derudover har jeg også tænkt på at købe noget preworkout. Her har jeg tænkt på the curse, som jeg tror virker utrolig godt, og har også hørt det skulle være godt. Derudover har jeg også kigget lidt på jack3d, da det var på tilbud her i dag.
På forhånd tak
Altså jeg har lige købt en pakke hos Gymnordic til 750 kr, der fik jeg amino syrer, Syntha-6 ice cream protein pulver 2.3 kg og 1kg noxplode med watermelon. Det er alle pengene værd! Jeg sparede også over 600 ved at købe det samlet og ikke separat. + at jeg fik 2 gratis shakere!
Quote (Lot2 @ Apr 19 2014 03:38pm)
Jeg er uenig. Der er flere faktorer ift. vægttab. En af dem værende kvaliteten af de kalorier du spiser. På kortere sigt kan du givet vis godt tabe dig på at spise 2 Snickers om dagen, men på sigt vil en bedre sammensat næring af protein, kalorier og fedt give dig en sundere krop og vægttab. Et eksempel herpå værende muskelvækst (som du ikke ville få hvis du spiser Snickers) ligeledes medfører øget forbrænding. Kroppen forbrænder ligeledes både fedt og kalorier, dvs. hvis du lever af udelukkende kalorier "spilder" du noget af din forbrænding.
Proteinpulver er overvurderet, du får masser af protein i en balanceret kost. Har ligeledes betalt 300 kr. for pre-workout (Jack3d, det som er ulovligt i Danmark). Største spild af 300 ever.
Altså jeg er elitesvømmer og indtager omkring 4500-5000 og jeg kan ikke få så meget protein ved almindelig kost så drikker 2 shakes om dagen med 1 scoop og 500 ml minimælk.