Quote (Provo2100 @ 17 Feb 2011 15:05)
Helt sikkert! Han skulle havde været ude for længe længe siden, men jeg tvivler godt nok på at straffen bliver mere end 3-5 dages(spilledage) karantæne.
Det skulle heller ikke undre mig, hvis der ikke sker noget overhovedt, da UEFA ALTID skal og vælger, at beskytte deres dommere.
- Jeg er en lille fan af ham, ikke specielt meget de seneste par år, da han har forandret sit spil til at værende lort på lort på lort og ikke laver andet end dumme gule/røde kort hele tiden.
Meeeeeen... I hans tid har han også været en af de slags spillere et hvert hold elsker og have med sig, en fighter, en der KUN kan acceptere og vinde, en der sætter kæmper røven ud af bukserne for holdet og dets fans og så glemmer vi også lige at mange af de kort han har fået i sin tid, har været proffessionele, da hans holdkamerater har dummet sig længe fremme, det undskylder dog ikke hans måde og agere på og håndtere diverse situationer, men hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg også det er synd, hvis fodbolden kun kan acceptere de vattede dingsedrenge, som aldrig er tændt til en kamp.
Er helt enig i hvad du skrivet !
Har dog ikke være fan af ham, har faktisk altid hadet ham

men det er nok fordi jeg ikke er den største Milan fan .
Men totalt rigtigt, han er den vildelste fighter og vil KUN vinde.. Klart luksus spiller for alle hold, især Italienske hold, fordi det er noget tøse spil det meste..
Og ja, man skal sku kunne bruge sin fysik uden at blive straffet !
Men ligefrem og "slå" Assistent Træneren og Nikke ham en skalle, er satme dårlig stil ! Kan godt være han kun må vinde, men han må sku acceptere at tabe !