Quote (Zinaroth @ Mar 13 2013 02:49pm)
Ja jeg tror de er sygt underbemandet i supportafdelingen desværre. Men måske du skulle få din mail igen som det første skridt? Tvivler på de lader dig skifte mailadresse.
Hej!
Nej jeg kan ikke få min email tilbage. Tror jeg laver et nyt account, bare nedern at skulle starte forfra med en fyldt stash.
Din sikkerhed er vigtig for os
For nylig har vi modtaget flere anmodninger om at få adgang til animalmanimal@live.dk. Desværre, vi kunne ikke bekræfte dit ejerskab ved hjælp af de oplysninger, der blev givet. Microsoft tager sine kunders sikkerhed og privatlivets fred meget alvorligt. Vi er forpligtet til at beskytte dine personlige oplysninger, og vores omhyggelige proces for kontogendannelse, er med til at beskytte dig mod eventuel ondsindet aktivitet.
Hvad nu?
Fordi der har været flere mislykkede forsøg på at gendanne denne konto, anbefaler vi, at du opretter en ny konto. Det er hurtigt og nemt, og vi har værktøjer der kan hjælpe dig med at importere kontaktpersoner, integrere med Facebook, og endda modtage beskeder fra flere e-mail-konti.
> Åbn en ny konto
Med en ny konto, vil du være i stand til at bruge følgende tjenester på tværs af alle dine enheder:
Best-in-class e-mail-konto med ubegrænset lagerplads, lynhurtig hastighed og hvor sikkerheden tages alvorligt.
Hold kontakten med venner og familie, se sociale opdateringer og chat med Facebook-venner samt videochat med dem du holder af.
Gratis online lager til tusindvis af dokumenter og billeder – hvor du bestemmer hvem du deler med.
Bliv ikke låst ude igen
Når du opretter en ny konto, anbefaler vi kraftigt, at du opdaterer dine oplysninger vedrørende nulstilling af adgangskode - brug dit telefonnummer og en alternativ e-mail-adresse. Dermed vil det være lettere for dig at få adgang til din konto, hvis du nogensinde skulle blive låst ude igen.
> Åbn en ny konto
Mange tak,
Microsoft Support Team
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
USA