d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1161718192060Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 8 2011 08:35pm
Quote (EnTeK @ Aug 8 2011 03:11pm)
En dværg kommer ind på et værtshus.

En af gæsterne spørger ham : Spiller du kort ?

Dværgen : Nej, jeg er født sådan.


xD!
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Aug 9 2011 03:48am
Tag mig om natten, om aftenen og om dagen, tag mig på Sjælland på Fyn og i Skagen. Tag mig i stolen, i bilen og i sengen. Tag mig i skoven og tag mig i engen. Tag mig for alvor, tag mig for sjov. Tag mig helt og alt efter behov. Tag mig i gråvejr, i solskin og regn. Tag mig i grøften ved siden af vejen. Tag mig også når humøret svinger, jeg vil tages hver gang jeg ringer.

Kærlig hilsen din mobiltelefon.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 9 2011 05:44am
Quote (paxelsen @ Aug 9 2011 11:48am)
Tag mig om natten, om aftenen og om dagen, tag mig på Sjælland på Fyn og i Skagen. Tag mig i stolen, i bilen og i sengen. Tag mig i skoven og tag mig i engen. Tag mig for alvor, tag mig for sjov. Tag mig helt og alt efter behov. Tag mig i gråvejr, i solskin og regn. Tag mig i grøften ved siden af vejen. Tag mig også når humøret svinger, jeg vil tages hver gang jeg ringer.

Kærlig hilsen din mobiltelefon.



den er n1 :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 9 2011 07:17am
En mand sidder i en taxa, da han pludselig beder taxachuføren om at stoppe.

Manden går ud på gaden, stopper en nonne og siger : Jeg har altid haft lyst til at gøre det med en nonne
Nonnen spørger : er du jøde eller gift ?
Manden svarer : nej.

Efter de har gjort det, siger manden : Du må meget undskylde, men jeg er faktisk jøde, og jeg er også gift.
Nonnen svarer : Det skal du ikke være ked af. Jeg hedder i virkeligheden Brian, og er på vej til karneva.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 9 2011 07:41am
Quote (EnTeK @ Aug 9 2011 03:17pm)
En mand sidder i en taxa, da han pludselig beder taxachuføren om at stoppe.

Manden går ud på gaden,  stopper en nonne og  siger : Jeg har altid haft lyst til at gøre det med en nonne
Nonnen spørger : er du jøde eller gift ?
Manden svarer : nej.

Efter de har gjort det, siger manden :  Du må meget undskylde, men jeg er faktisk jøde, og jeg er også gift.
Nonnen svarer : Det skal du ikke være ked af. Jeg hedder i virkeligheden Brian, og er på vej til karneva.



HAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!1
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 9 2011 07:42am
Quote (EnTeK @ 9 Aug 2011 15:17)
En mand sidder i en taxa, da han pludselig beder taxachuføren om at stoppe.

Manden går ud på gaden,  stopper en nonne og  siger : Jeg har altid haft lyst til at gøre det med en nonne
Nonnen spørger : er du jøde eller gift ?
Manden svarer : nej.

Efter de har gjort det, siger manden :  Du må meget undskylde, men jeg er faktisk jøde, og jeg er også gift.
Nonnen svarer : Det skal du ikke være ked af. Jeg hedder i virkeligheden Brian, og er på vej til karneva.


:Rofl:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Aug 9 2011 09:27am
Quote (EnTeK @ Aug 9 2011 02:17pm)
En mand sidder i en taxa, da han pludselig beder taxachuføren om at stoppe.

Manden går ud på gaden,  stopper en nonne og  siger : Jeg har altid haft lyst til at gøre det med en nonne
Nonnen spørger : er du jøde eller gift ?
Manden svarer : nej.

Efter de har gjort det, siger manden :  Du må meget undskylde, men jeg er faktisk jøde, og jeg er også gift.
Nonnen svarer : Det skal du ikke være ked af. Jeg hedder i virkeligheden Brian, og er på vej til karneva.


:thumbsup:
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Aug 9 2011 10:16am
Advarsel..! ..!! ..Flere kvinder er blevet anmeldt til Dyrenes Beskyttelse...Anmeldelsen går på , at de holder deres mis fanget og sidder på den...Husk..at alle dyr har krav på luft og " Regelmæssig motion "...;)
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Aug 9 2011 03:08pm
Efter en fest er mand og kone på vej hjem.

Konen til manden:

- "Er der nogensinde nogen der har fortalt dig at du er så dejlig, flot og sexet at du virker uimodeståelig overfor alle kvinder?"

- "Nej da , det er der såmænd aldrig nogen der har sagt."

- "Hvad fa´en fik dig så til at tro det til festen?!?"
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Aug 9 2011 03:28pm
På et universitet i England har man lavet en undersøgelse, om hvordan kvinders hjerner fungerer. Resultatet sagde følgende: In the right there is nothing left, and in the left, there is nothing right".
Go Back To Dansk Topic List
Prev1161718192060Next
Add Reply New Topic New Poll