d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev1166167168169170195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.09
Aug 11 2013 02:01pm
Quote (waw @ Aug 11 2013 09:45pm)
Bliv du bare i troen af at du har ret, men for enden af dagen vejer du stadig under 70kg mens du er over 1,90.

:bonk:

Quote (Vandflaske @ Aug 11 2013 06:17pm)
Behøver ideer til træning ;) :

Jeg har jo fået konstateret kyssesyge og må ikke dyrke "hård" sport all sport med kontakt er udelukket samt vægtløftning,

hvad er der er sportsgrene jeg kan lave lidt af tror udover svømning, løbning og cykling :S , jeg hader de 3 XD nogle ideer ?

hvornår er du frisk igen? har hørt at det blot kunne blive forværret hvis man dyrker sport.

This post was edited by ObviousIsObvious on Aug 11 2013 02:11pm
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 11 2013 02:19pm
Quote (waw @ 11 Aug 2013 21:23)
" videnskabelige undersøgelser,"

XDDDD
hvis du overhovedet havde undersøgt noget indenfor træning ville du vide alle er forskellige, der er ingen videnskab når det kommer til træning, kun "broscience" aka egne meninger om hvad der virker/er rigtigt
dig som er over 1,90 høj og vejer under 70 kg har intet med træning af gøre andet end du læser masser af lort på nettet om hvordan tykke mennesker tabte sig imens de fik noget muskelmasse.

Og hvis du ikke vil blive "svinet" til, så lad vær med at kalde dig en atlet når du er som du er.

Hvad er din holdning til Illuminati?
Member
Gold: 1.00
Aug 11 2013 02:48pm
Quote (ObviousIsObvious @ 11 Aug 2013 22:01)
:bonk:

hvornår er du frisk igen? har hørt at det blot kunne blive forværret hvis man dyrker sport.

6 måneder :S fik de konstateret her den 25 juli :S så er stadig i starten
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Aug 12 2013 12:24am
Quote (Lot2 @ 11 Aug 2013 14:20)
Havre, æg, rygbrød, mælk, brune ris og fuldkornspasta, olivenolie, avocado, fisk, grønsager og nødder er hvad der gentager sig. Er du retarderet?

"Sagtens" betød ikke i denne sammenhæng at det gjorde det nemmere at tage på i muskler, hvis man ikke tager på i fedt, blot at det var muligt.

Du sagde følgende.

Dette er forkert. Det bedste eksempel vil være folk der er overvægtige. United States Sports Academy har lavet en undersøgelse med en gruppe overvægtige mennesker der i et interval på et par uger tabte 16 pund fedt og tog 10 pund på i muskler. Allerede her har jeg sådan set påvist at det er muligt, men yderligere har Journal of Applied Physiology lavet en underøgelse på 30 mænd, med en gennemsnitlig fedt % på 12, som tydeligt viste at hvis man både lave modstandstræning og cardio kan man tabe fedt og tage på i muskler samtidig.

lmfao. Læs hvad jeg skriver. "Udover newbie gains". Du har på ingen måde bevist at det jeg sagde var forkert.

"på et par uger tabte 16 pund fedt og tog 10 pund på i muskler."

yeah fucking right. Og hvordan blev kropssammensætning målt? Hvor stor var forsøgsgruppen? Nogen form for kontrol gruppe? Hvordan så diæt og træning ud? Blev de instrueret eller overvåget med deres træning? Fik de udleveret alle måltider af forskerne? Eller konsultation med en diætist? Eller nada?

Quote (Lot2 @ 11 Aug 2013 18:02)
Det har jeg på intet tidspunkt benægtet. I påstod at man ikke kunne tage muskler på uden at tage fedt på samtidig. Jeg beviste at man ligefrem kunne tabe fedt mens man tog muskler på, hvormed konklusionen må være at man dermed også kan tage muskler på uden at tage fedt på.

Empiri is a bitch.

Igen, jeg nævnte newbie gains, du har på ingen måde bevist at en trænet person kan øge muskelmassen samtidig med at tabe fedt.

Anyway, du er mega ordkløver på det her, og tror jeg også godt du selv er klar over. Selvom det muligvis er muligt at tage muskler på uden samtidig fedt, vil det gå så åndssvagt langsomt og kræve en latterlig præcis tilgang, så for 99% vil det være fuldstændig upraktisk og højst sandsynligt ende med at man ikke opnår fremgang på nogen måde.

Hvis det var så simpelt som du fremlægger det, hvorfor går folk så igennem besværet med bulking / cutting? Når det jo er meget mere praktisk bare at blive ved med at opbygge muskelmasse samtidig med at man smider fedtet.. Lyder sgu ikke dårligt.
Member
Gold: 2,589.10
Aug 12 2013 01:01am
Quote (Vandflaske @ Aug 11 2013 09:48pm)
6 måneder :S fik de konstateret her den 25 juli :S så er stadig i starten

Hold dig væk fra træning imo for din krop ryger i kritisk fase efter en træning det hænger ik godt sammen :)
Member
Gold: 4,234.00
Aug 12 2013 02:42am
Quote (Sunline @ Aug 12 2013 06:24am)
yeah fucking right. Og hvordan blev kropssammensætning målt? Hvor stor var forsøgsgruppen? Nogen form for kontrol gruppe? Hvordan så diæt og træning ud? Blev de instrueret eller overvåget med deres træning? Fik de udleveret alle måltider af forskerne? Eller konsultation med en diætist? Eller nada?

Der er en grund til at jeg henviste til undersøgelsen. Hvordan de trænede er sådan set irrelevant for diskussionen.

Quote (Sunline @ Aug 12 2013 06:24am)
Selvom det muligvis er muligt at tage muskler på uden samtidig fedt, vil det gå så åndssvagt langsomt og kræve en latterlig præcis tilgang, så for 99% vil det være fuldstændig upraktisk og højst sandsynligt ende med at man ikke opnår fremgang på nogen måde.

Hvis det var så simpelt som du fremlægger det, hvorfor går folk så igennem besværet med bulking / cutting? Når det jo er meget mere praktisk bare at blive ved med at opbygge muskelmasse samtidig med at man smider fedtet.. Lyder sgu ikke dårligt.

Har allerede svaret på dette.

Quote (Lot2 @ Aug 11 2013 01:20pm)
"Sagtens" betød ikke i denne sammenhæng at det gjorde det nemmere at tage på i muskler, hvis man ikke tager på i fedt, blot at det var muligt. .

Grunden til at jeg i det hele taget kommenterede på det var pga. at i nedgjorde Tigerss for at konstatere følgende

Quote (Tigerss @ Aug 9 2013 06:14pm)
Du kan godt træne så du bygger muskler ikke fedt.

Hvilket du sådan set selv nu har givet ham ret i at det er muligt, dog ikke optimalt. Man vil selvsagt ikke få optimal muskelvækst hvis man ligger i kalorieunderskud, hvilket er påkrævet for vægttab. Det betyder dog ikke at man ikke får noget overhovedet, som du nævnte til at starte med. Dit eksempel var dog ligefrem at man ikke kunne lade være med at tage fedt på hvis man tager muskler på, hvilket, taget i betragtning af at man ligefrem kan tabe fedt mens man gainer muskler, bestemt må være muligt, så længe at du blot indtager de kalorier din krop har brug for for at danne muskler, men ikke mere så du danner fedtdepoter.
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Aug 12 2013 06:09am
Quote (Lot2 @ 12 Aug 2013 09:42)
Der er en grund til at jeg henviste til undersøgelsen. Hvordan de trænede er sådan set irrelevant for diskussionen.

Grunden til at jeg i det hele taget kommenterede på det var pga. at i nedgjorde Tigerss for at konstatere følgende

Hvilket du sådan set selv nu har givet ham ret i at det er muligt, dog ikke optimalt. Man vil selvsagt ikke få optimal muskelvækst hvis man ligger i kalorieunderskud, hvilket er påkrævet for vægttab. Det betyder dog ikke at man ikke får noget overhovedet, som du nævnte til at starte med. Dit eksempel var dog ligefrem at man ikke kunne lade være med at tage fedt på hvis man tager muskler på, hvilket, taget i betragtning af at man ligefrem kan tabe fedt mens man gainer muskler, bestemt må være muligt, så længe at du blot indtager de kalorier din krop har brug for for at danne muskler, men ikke mere så du danner fedtdepoter.

Du kan ikke bare slynge resultater ud fra et eller andet tilfældigt forsøg, uden nogen form for henvisning ud over hvem der stod bag forsøget (ikke engang forskere), og forventer at jeg bare æder den. Og mit vigtigste spørgsmål besvarer du ikke engang: Hvordan blev kropssammensætning målt? Og kom endelig med en direkte henvisning til det forsøg.

Grunden til at du i det hele taget kommenterede var åbenbart at du har misforstået hvad jeg skrev. Gå tilbage og læs min første post i forhold til emnet:
Quote (Sunline @ 9 Aug 2013 07:16)
Udover newbie gains, vil du også tage fedt på når du øger din muskelmasse.

Har fra start af set bort fra newbie gains, ved ikke hvorfor du vælger ikke at gøre det. Og kan i øvrigt heller ikke se hvordan ovenstående nedgør Tigerss på nogen måde. Men hvis han har en metode til udelukkende at opbygge muskelmasse er jeg selvfølgelig da nysgerrig.

"Ikke få optimal muskelvækst hvis man ligger i kalorieunderskud"... Igen, ser bort fra newbies totalt, hvordan vil du nogensinde opleve muskelvækst hvis du ligger i et kalorieunderskud???

"Så længe at du blot indtager de kalorier din krop har brug for for at danne muskler, men ikke mere så du danner fedtdepoter."
Igen, ja, jeg sætter i den grad spørgsmåltegn ved dette. Jeg er langt fra ekspert på området, men tror ikke på det.
Hvis det var muligt, hvorfor gør alle så ikke det??? Inb4 worlds goes 5% bf 100kg bw.

Er stadig meget spændt på denne mirakelkur / træning der omdanner alt ens fedt til rene muller.

E/
"Hvis det var så simpelt som du fremlægger det, hvorfor går folk så igennem besværet med bulking / cutting?"
Quote (Lot2 @ 12 Aug 2013 09:42)

Okay, den må jeg lige have misset. Og dit svar var?

This post was edited by Sunline on Aug 12 2013 06:13am
Member
Gold: 253,169.00
Aug 12 2013 09:09am
Quote (Sunline @ 12 Aug 2013 14:09)
Du kan ikke bare slynge resultater ud fra et eller andet tilfældigt forsøg, uden nogen form for henvisning ud over hvem der stod bag forsøget (ikke engang forskere), og forventer at jeg bare æder den. Og mit vigtigste spørgsmål besvarer du ikke engang: Hvordan blev kropssammensætning målt? Og kom endelig med en direkte henvisning til det forsøg.

Grunden til at du i det hele taget kommenterede var åbenbart at du har misforstået hvad jeg skrev. Gå tilbage og læs min første post i forhold til emnet:

Har fra start af set bort fra newbie gains, ved ikke hvorfor du vælger ikke at gøre det. Og kan i øvrigt heller ikke se hvordan ovenstående nedgør Tigerss på nogen måde. Men hvis han har en metode til udelukkende at opbygge muskelmasse er jeg selvfølgelig da nysgerrig.

"Ikke få optimal muskelvækst hvis man ligger i kalorieunderskud"... Igen, ser bort fra newbies totalt, hvordan vil du nogensinde opleve muskelvækst hvis du ligger i et kalorieunderskud???

"Så længe at du blot indtager de kalorier din krop har brug for for at danne muskler, men ikke mere så du danner fedtdepoter."
Igen, ja, jeg sætter i den grad spørgsmåltegn ved dette. Jeg er langt fra ekspert på området, men tror ikke på det.
Hvis det var muligt, hvorfor gør alle så ikke det??? Inb4 worlds goes 5% bf 100kg bw.

Er stadig meget spændt på denne mirakelkur / træning der omdanner alt ens fedt til rene muller.

E/
"Hvis det var så simpelt som du fremlægger det, hvorfor går folk så igennem besværet med bulking / cutting?"

Det er meget sværere end at bulke og cutte.

Jeg er med på vognen om at det i den grad er muligt at opbygge muskler UDEN samtidig at opbygge fedt depoter.

This post was edited by Monze on Aug 12 2013 09:15am
Member
Gold: 4,234.00
Aug 12 2013 03:46pm
Quote (Sunline @ Aug 12 2013 12:09pm)

Jeg sagde hvilke tidsskrifter der havde publiceret undersøgelserne. Hvis du er så ivrig efter at finde fejl i fremgangsmåden må du selv google undersøgelsen, så er det heller ikke sværere.

Jeg svarede på det jeg quotede, altså
Quote (Sunline @ Aug 9 2013 07:01pm)
100% muskler, 0% fedt.

fortæl, fortæl.

tror ikke på det.

Først og fremmest, man omdanner ikke fedt til muskler. Man taber fedt og tager på i muskler.

Grundene til at man ikke gør det er adskillige; Hvis man indtager mindre kalorier, vil man ikke se en optimal udvikling i muskelvækst (Som jeg nu har pointeret for 8. gang). Det er svært at afbalancere ens indtag af kalorier til at man ikke tager på, men samtidig har nok energi til at kunne lave nogle store guns. Det er hovedsaglig relevant for overvægtige.

Tror du at grunden til at folk ikke har 5% bf er fordi de ikke kan tage muskler på samtidig?

Og dit svar var?

Quotede mit eget svar fra tidligere lige under.

This post was edited by Lot2 on Aug 12 2013 03:47pm
Member
Gold: 13,163.87
Aug 15 2013 10:57am
hey jeg har trænet sådan lidt hist og pist i et par mdr...

nu vil jeg gerne blive større :)

vejer 100-105 kg og er 202 m høj :) er okay muskuløs

det eneste problem jeg har er at jeg ikke spiser som jeg skal xD
Go Back To Dansk Topic List
Prev1166167168169170195Next
Add Reply New Topic New Poll