Quote (Lot2 @ 12 Aug 2013 09:42)
Der er en grund til at jeg henviste til undersøgelsen. Hvordan de trænede er sådan set irrelevant for diskussionen.
Har allerede svaret på dette.
Grunden til at jeg i det hele taget kommenterede på det var pga. at i nedgjorde Tigerss for at konstatere følgende
Hvilket du sådan set selv nu har givet ham ret i at det er muligt, dog ikke optimalt. Man vil selvsagt ikke få optimal muskelvækst hvis man ligger i kalorieunderskud, hvilket er påkrævet for vægttab. Det betyder dog ikke at man ikke får noget overhovedet, som du nævnte til at starte med. Dit eksempel var dog ligefrem at man ikke kunne lade være med at tage fedt på hvis man tager muskler på, hvilket, taget i betragtning af at man ligefrem kan tabe fedt mens man gainer muskler, bestemt må være muligt, så længe at du blot indtager de kalorier din krop har brug for for at danne muskler, men ikke mere så du danner fedtdepoter.
Du kan ikke bare slynge resultater ud fra et eller andet tilfældigt forsøg, uden nogen form for henvisning ud over hvem der stod bag forsøget (ikke engang forskere), og forventer at jeg bare æder den. Og mit vigtigste spørgsmål besvarer du ikke engang: Hvordan blev kropssammensætning målt? Og kom endelig med en direkte henvisning til det forsøg.
Grunden til at du i det hele taget kommenterede var åbenbart at du har misforstået hvad jeg skrev. Gå tilbage og læs min første post i forhold til emnet:
Quote (Sunline @ 9 Aug 2013 07:16)
Udover newbie gains, vil du også tage fedt på når du øger din muskelmasse.
Har fra start af set bort fra newbie gains, ved ikke hvorfor du vælger ikke at gøre det. Og kan i øvrigt heller ikke se hvordan ovenstående nedgør Tigerss på nogen måde. Men hvis han har en metode til udelukkende at opbygge muskelmasse er jeg selvfølgelig da nysgerrig.
"Ikke få optimal muskelvækst hvis man ligger i kalorieunderskud"... Igen, ser bort fra newbies totalt, hvordan vil du nogensinde opleve muskelvækst hvis du ligger i et kalorieunderskud???
"Så længe at du blot indtager de kalorier din krop har brug for for at danne muskler, men ikke mere så du danner fedtdepoter."
Igen, ja, jeg sætter i den grad spørgsmåltegn ved dette. Jeg er langt fra ekspert på området, men tror ikke på det.
Hvis det var muligt, hvorfor gør alle så ikke det??? Inb4 worlds goes 5% bf 100kg bw.
Er stadig meget spændt på denne mirakelkur / træning der omdanner alt ens fedt til rene muller.
E/
"Hvis det var så simpelt som du fremlægger det, hvorfor går folk så igennem besværet med bulking / cutting?"
Quote (Lot2 @ 12 Aug 2013 09:42)
Har allerede svaret på dette.
Okay, den må jeg lige have misset. Og dit svar var?
This post was edited by Sunline on Aug 12 2013 06:13am