d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > God Humor - Ligestilling > Jer Der Ikke Kan Tåle Kig Ikke
Prev11516171819Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,440.83
Jul 28 2013 07:50am
Quote (Lot2 @ Jul 28 2013 03:47pm)
Mangel på forståelse af din pointe =/= din pointe er forkert, og derfor prøver jeg at forklare dig hvorfor. Desværre er du for tykhudet til at få det ind i hovedet.

I'm off.

hvis du vidste lidt im Einstein og hans måde at reagere på videnskabelige opdagelser så ville du vide at min pointe ikke er forkert.. måske du mangler forståelse men så burde du lade vær med at diskutere noget du ikke forstår

hygge :)
Member
Gold: 2.00
Jul 28 2013 08:08am
Quote (lulzz @ Jul 28 2013 03:35pm)
hvorfor er det så at jeg kan argumentere for mig selv og har viden omkring ting.. det er dig som kun lige har hjerneceller nok til at copy paste noget ind du ingenting vidste om i forvejen, og udfra det du kopierede ind så var det tydeligt du ik havde fattet det mindste af diskussionen anyway

hvis vi to satte os ned og snakkede om almen viden så ville jeg køre dig rundt i manegen som det lille sørgelige uvidende autonome skvat af en punker du er :)

jeg tror ik på du tænker særlig meget, så havde du nok fattet hva det er jeg prøver at forklare dig igennem 6-7 posts snart..

Det er jo tydeligt du er fat svag. Kan se lot2 prøvede men det er vist umuligt. Kan ikke bruge din personlige viden til noget da den har ingen værdi har.

Member
Jul 28 2013 08:13am
Quote (dawnofdead @ Jul 28 2013 04:08pm)
Det er jo tydeligt du er fat svag. Kan se lot2 prøvede men det er vist umuligt. Kan ikke bruge din personlige viden til noget da den har ingen værdi har.

ja det er umuligt for lo2 at lave einsteins overbevisning om til hva der lige passer ham, jeg har mit bevis fra einsteins egen mund

du ved jo ingenting om einstein eller videnskab for den sags skyld, du er bare et lille autonomt punker fjols der burde holde sig langt væk når de voksne snakker :)

Member
Jul 28 2013 08:23am
Quote (lulzz @ Jul 28 2013 04:13pm)
ja det er umuligt for lo2 at lave einsteins overbevisning om til hva der lige passer ham, jeg har mit bevis fra einsteins egen mund

du ved jo ingenting om einstein eller videnskab for den sags skyld, du er bare et lille autonomt punker fjols der burde holde sig langt væk når de voksne snakker :)

Vi kan ikke bruge dine selvskrevne anekdoter til noget. Du kan påstå du ved noget, men det er jo tydeligt du ikke gør. Du kan ikke engang stave til ikke. Så at du har en videnskablig viden tivler jeg på.

Member
Jul 28 2013 08:33am
Quote (dawnofdead @ Jul 28 2013 04:23pm)
Vi kan ikke bruge dine selvskrevne anekdoter til noget. Du kan påstå du ved noget, men det er jo tydeligt du ikke gør. Du kan ikke engang stave til ikke. Så at du har en videnskablig viden tivler jeg på.

når ja, for det med at einstein siger "god does not play dice with the universe" og hans reaktion til quantum entanglement og sådan nogle ting er noget jeg har fundet på ? prøv at google det, du er jo god til at bruge google i forvejen dit lille ignorante fjols, tror du skal holde lidt tilbage med det der head-banging, du har tydeligvis allerede taget skade

jeg gentager, du ved ingenting om Einstein eller videnskab, så hvorfor gøre dig selv til grin med din uvidenhed ? oh, havde glemt du var autonom, det er jo din livsstil lol
Member
Jul 28 2013 08:43am
Quote (lulzz @ Jul 28 2013 04:33pm)
når ja, for det med at einstein siger "god does not play dice with the universe" og hans reaktion til quantum entanglement og sådan nogle ting er noget jeg har fundet på ? prøv at google det, du er jo god til at bruge google i forvejen dit lille ignorante fjols, tror du skal holde lidt tilbage med det der head-banging, du har tydeligvis allerede taget skade

jeg gentager, du ved ingenting om Einstein eller videnskab, så hvorfor gøre dig selv til grin med din uvidenhed ? oh, havde glemt du var autonom, det er jo din livsstil lol

Vi kan stadig ikke bruge dine selvskrevne anekdotor til noget, det er på ingen måde videnskablige facts før du kommer med nogen pålidelige kilder. Så forsæt du bare med dine selvskrevne eventyr.
Member
Jul 28 2013 08:55am
Quote (dawnofdead @ Jul 28 2013 04:43pm)
Vi kan stadig ikke bruge dine selvskrevne anekdotor til noget, det er på ingen måde videnskablige facts før du kommer med nogen pålidelige kilder. Så forsæt du bare med dine selvskrevne eventyr.

slam dit lille skvat, troede ikke man kunne være så imbecil

du tager da godt nok prisen for største kegle på jsp lige pt

Member
Jul 28 2013 08:58am
Quote (lulzz @ Jul 28 2013 04:55pm)
http://i41.tinypic.com/23lxg2b.jpg

slam dit lille skvat, troede ikke man kunne være så imbecil

du tager da godt nok prisen for største kegle på jsp lige pt

Haha. Har aldrig sagt Einstein ikke har sagt det. Jeg snakker om alle dine andre anekdotor.
Member
Gold: 4,234.00
Jul 28 2013 09:01am
Quote (lulzz @ Jul 28 2013 02:33pm)

"The word God is for me nothing more than the expression and product of human weaknesses"

- Albert Einstein

Som jeg nu allerede har pointeret adskillige gange mener han ikke det samme som du når han siger "gud", hvilket er grunden til at du ikke interpretere hans budskab korrekt.

Smutter på stranden.
Member
Jul 28 2013 09:24am
Quote (Lot2 @ Jul 28 2013 05:01pm)
"The word God is for me nothing more than the expression and product of human weaknesses"

- Albert Einstein

Som jeg nu allerede har pointeret adskillige gange mener han ikke det samme som du når han siger "gud", hvilket er grunden til at du ikke interpretere hans budskab korrekt.

Smutter på stranden.

som jeg har pointeret flere gange så ved jeg godt han ikke mener en personlig gud

hvordan kan du få ordet gud til at give mening i den sætning? vi ved godt at det ikke er jesus han snakker om, hva er det så ? hvem er "gud" som ik spiller terninger om universets skæbne?

som du kan se på det billed, "einstein was very unhappy about this" "i, at any rate, am convinced he does not throw dice, and as i have said so many times --"

og han var jo total forkert på den, quantum mekanik er et stort spil terninger, hvis det ikke er den panteiste ideologi/gud han snakker om hva er det så?

This post was edited by lulzz on Jul 28 2013 09:28am
Go Back To Dansk Topic List
Prev11516171819Next
Closed New Topic New Poll