d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Nyt Mmorpg
Prev1151617181921Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Sep 9 2012 08:08am
Quote (Marquina @ Sep 9 2012 10:25am)
er lige under 40 -.- fatter hat af alt det crafting osv xD


:b spiller du også på far shiverpeaks mate?

Quote (The_Sigan @ Sep 9 2012 11:45am)
nogen der kan invite mig til guilden ? :P



skal nok inv dig senere.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Sep 9 2012 08:52am
Quote (eLmasten @ Sep 9 2012 03:08pm)
:b spiller du også på far shiverpeaks mate?




skal nok inv dig senere.


jep^^ 40 nu dog, og de der vistas i lons arch de sucks at få fat i ^^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Sep 9 2012 09:11am
Quote (Marquina @ Sep 9 2012 03:52pm)
jep^^ 40 nu dog, og de der vistas i lons arch de sucks at få fat i ^^


:D skal du ikk med i min guild så ?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Sep 9 2012 09:22am
Quote (eLmasten @ Sep 9 2012 04:11pm)
:D skal du ikk med i min guild så ?


Jo hvorfor ikke
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Sep 10 2012 05:37pm
Nu virker tournament rewards igen, det er dejligt, så kan det faktisk betale sig at spille spvp tournaments. Er dog lidt trist at de har skilt pve og pvp så meget ad, ville gerne have haft at man kunne blive rig i pve ved at spille pvp som det var i 1'eren.

I pve er jeg selv lvl 80 ranger med 400 i jeweler atm og arbejder på huntsman. Fokuserer dog mest på pvp.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Sep 11 2012 12:10am
Quote (kqster @ Sep 11 2012 12:37am)
Nu virker tournament rewards igen, det er dejligt, så kan det faktisk betale sig at spille spvp tournaments. Er dog lidt trist at de har skilt pve og pvp så meget ad, ville gerne have haft at man kunne blive rig i pve ved at spille pvp som det var i 1'eren.

I pve er jeg selv lvl 80 ranger med 400 i jeweler atm og arbejder på huntsman. Fokuserer dog mest på pvp.


Typisk dig jo :D så snurf forleden med WoTU tag :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Sep 11 2012 12:49am
Quote (kqster @ 11 Sep 2012 00:37)
Nu virker tournament rewards igen, det er dejligt, så kan det faktisk betale sig at spille spvp tournaments. Er dog lidt trist at de har skilt pve og pvp så meget ad, ville gerne have haft at man kunne blive rig i pve ved at spille pvp som det var i 1'eren.

I pve er jeg selv lvl 80 ranger med 400 i jeweler atm og arbejder på huntsman. Fokuserer dog mest på pvp.



Der var PvE gear i 1'rn? Der behøvede du kun unlocke skills :)
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Sep 11 2012 03:00am
Haha ja Snurf er tilbage i WoTU :p Det er der alle de pros er jo ;d

@LazyDazy Forstår ikke hvad du mener ? Ja du har ret i at man kun behøvede unlocke skills, men synes da ikke jeg skriver andet i min post. Tilgengæld fik man jo zkeys for at vinde og det kunne man bruge som currency i pve og dermed blive meget rig meget let. Dette kan man ikke mere da det er splittet helt ad. Eneste måde man kan få noget overført fra pvp til pve er hvis du finder rare dyes i pvp kisterne. Fandt selv en black dye xD
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Sep 11 2012 03:13am
Quote (kqster @ Sep 11 2012 10:00am)
Haha ja Snurf er tilbage i WoTU :p Det er der alle de pros er jo ;d

@LazyDazy Forstår ikke hvad du mener ? Ja du har ret i at man kun behøvede unlocke skills, men synes da ikke jeg skriver andet i min post. Tilgengæld fik man jo zkeys for at vinde og det kunne man bruge som currency i pve og dermed blive meget rig meget let. Dette kan man ikke mere da det er splittet helt ad. Eneste måde man kan få noget overført fra pvp til pve er hvis du finder rare dyes i pvp kisterne. Fandt selv en black dye xD


Nerd
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Sep 11 2012 04:44am
arhh, misforstod din post.. :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1151617181921Next
Add Reply New Topic New Poll