d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev115161718191597Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 11:45am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 05:44pm)
Isbåd :drool:


Opkast ondt i maven ( et eller andet trykker :s )
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:48am
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 07:45pm)
Opkast ondt i maven ( et eller andet trykker :s )


Gå på wc? :mellow:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Oct 9 2011 11:49am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 07:31pm)
Lol en Locked fætter vil købe det account af mig nu, altså det der var drama omkring lige før. Hvor dum har man lov at være?


vel lige så dum som dig der laver en multi?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:49am
Quote (Vinum @ Oct 9 2011 07:49pm)
vel lige så dum som dig der laver en multi?


Han havde glemt han havde en account, der aldrig var brugt, tilbage fra 2007 eller noget..
Det aldrig sket for dig, at du har glemt noget du så finder? :huh:


Jeg har tit fundet et par hundrede kroner jeg havde glemt alt om :o
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 11:51am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 05:48pm)
Gå på wc? :mellow:


Hvad skal jeg gå på wc for?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 11:52am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:49pm)


Jeg har tit fundet et par hundrede kroner jeg havde glemt alt om :o


det så nice ! har prøvet det så mange gange.
specielt hvis man har været i byen og man vågner op og tror man har brugt alt for mange penge..
så går der lige et par dage så finder man pengne i lommen istedet for i pungen fordi man har været for fuld til at stoppe dem i pungen ! :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:52am
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 07:45pm)
Opkast ondt i maven ( et eller andet trykker :s )


Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 07:51pm)
Hvad skal jeg gå på wc for?


Uhm,??
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 11:53am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 05:52pm)
Uhm,??


Går jo os derud når jeg skal brække mig? :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:54am
Quote (KaSinKia @ Oct 9 2011 07:53pm)
Går jo os derud når jeg skal brække mig? :D


Boi gotta be impossible..!! you really puke in the toilet? :o
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 11:55am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 05:54pm)
Boi gotta be impossible..!! you really puke in the toilet? :o


Du ville måske ikke brække dig på dit toilet? xD
Go Back To Dansk Topic List
Prev115161718191597Next
Closed New Topic New Poll