d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Moskeer I København > Hvad Synes I?
Prev1151617181932Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 655.43
Jan 20 2011 12:37pm
Ved man egentlig hvor henne den vil blive bygget ?
Btw hvad er reglerne egentlig om hvornår man må lave ? Er det imens solen er oppe ?
Member
Gold: 1,217.00
Jan 20 2011 12:44pm
Quote (Buch @ 20 Jan 2011 19:31)
ikk jeg vertfald... den var for lang... hvor skal penge så komme fra...?
deres asyl penge(og hvem betaler så alligvel?) og penge fra dem der arbejder af dem?..

men er vidst kommet med mit argument for imod ^^... om folk mener jeg er racist... fint nok med mig vis i syntes det... så må jeg leve med det på mig..

Riiight fordi sådan kan du sætte tingene op i det DANSKE samfund af alle. Hvor mange gange har du været indlagt på hospitalet i år? Hvorfor skal jeg betale for det? Går du stadig i folkeskole? Hvorfor fanden skal jeg betale for det? Er du blevet konfimeret? Hvorfor fanden skal jeg betale for det?

Du kan smide spektre op over hele linjen og det er kun i enkelte tilfælde (kirkeskat) at du kan melde dig fra en ordning i Danmark og slippe for omkostningerne, men det betyder ikke at du stadig ikke skal betale eller stadig betaler din del af det. Vi lever i et samfund, som du kalder Danmark, hvor vi har muligheden og forpligtelsen til at hjælpe, forsørge og forbedre andre mennesker i en individuel ramme som individet selv vælger og betaler for gennem vores skattesystem. Vil du hellere have et USA hvor gennemsnitslønnen er 7-8$, du betaler din egen uddannelse, hospitalsregninger - ja alt, hvor 1% af befolkningen tjener og styrer landet gennem halv spekulativt og fordærvet lobbyisme? Faktum er, at muslimerne i Danmark har lov og burde få deres moskeer fordi de bor her, betaler skat her, arbejder her og LEVER her. Det kan godt være du ikke kan lide det, men du må tolerere det.
Member
Gold: 7,745.83
Jan 20 2011 05:26pm
Quote (DocPhil @ Jan 20 2011 06:44pm)
Riiight fordi sådan kan du sætte tingene op i det DANSKE samfund af alle. Hvor mange gange har du været indlagt på hospitalet i år? Hvorfor skal jeg betale for det? Går du stadig i folkeskole? Hvorfor fanden skal jeg betale for det? Er du blevet konfimeret? Hvorfor fanden skal jeg betale for det?

Du kan smide spektre op over hele linjen og det er kun i enkelte tilfælde (kirkeskat) at du kan melde dig fra en ordning i Danmark og slippe for omkostningerne, men det betyder ikke at du stadig ikke skal betale eller stadig betaler din del af det. Vi lever i et samfund, som du kalder Danmark, hvor vi har muligheden og forpligtelsen til at hjælpe, forsørge og forbedre andre mennesker i en individuel ramme som individet selv vælger og betaler for gennem vores skattesystem. Vil du hellere have et USA hvor gennemsnitslønnen er 7-8$, du betaler din egen uddannelse, hospitalsregninger - ja alt, hvor 1% af befolkningen tjener og styrer landet gennem halv spekulativt og fordærvet lobbyisme? Faktum er, at muslimerne i Danmark har lov og burde få deres moskeer fordi de bor her, betaler skat her, arbejder her og LEVER her. Det kan godt være du ikke kan lide det, men du må tolerere det.

så man kan tage ned til et land, betale skat og forlange at der kommer en kæmpe bygning man kan sidde dyrke sin fantisi i ?

jeg betaler skat, jeg har ret til den bygning, holder sku ikke helt

fatter ik hvorfor de ik bare køber en grund, bygger deres pis selv, hvor sværdt kan det være

hvis de køber en grund og betaler gildet selv er der da ik nogen der kan komme og sige at det må de ikke

det er ik danskernes problem der ik er en moske, vis de vil have en må de gøre noget for det

hvis vi tog ned til deres land og bedte om en kirke eller en svinefarm fordi vi godt kan lide svinekød hvad tror i så svaret havde været ?

This post was edited by lulzz on Jan 20 2011 05:27pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 20 2011 05:29pm
nej tak ! dem ska vi ikke have flere af i landet.
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2011 05:42pm
Quote (lulzz @ Jan 21 2011 12:26am)
så man kan tage ned til et land, betale skat og forlange at der kommer en kæmpe bygning man kan sidde dyrke sin fantisi i ?

fatter ik hvorfor de ik bare køber en grund, bygger deres pis selv, hvor sværdt kan det være

hvis de køber en grund og betaler gildet selv er der da ik nogen der kan komme og sige at det må de ikke

det er ik danskernes problem der ik er en moske, vis de vil have en må de gøre noget for det

hvis vi tog ned til deres land og bedte om en kirke eller en svinefarm fordi vi godt kan lide svinekød hvad tror i så svaret havde været ?

Armen er der da ingen der kan læse?!
Muslimernes Fællesråd skal stå for finansieringen.

Finansiering: Organisationen Ahlul Bait

Quote (FamousDK @ Jan 21 2011 12:29am)
nej tak ! dem ska vi ikke have flere af i landet.

Og hvorfor så det?
Member
Jan 20 2011 05:44pm
Quote (lulzz @ 21 Jan 2011 01:26)

ERhm jo? Hvis der er en masse børnefamilier et sted, så kan de sagtens smide et forslag om en børneinstitution op til kommunalbestyrelsen fx. Det har de ret til. Ligesom danske muslimer i dette land har ret til en moske FORDI DE BOR HER. De er lige så meget danskere som du og jeg.

At deres lande ikke har den samme demokratiske / religiøse frihed, som vi nyder godt af her i norden kan du ikke bruge som et argument for, at dem som er flygtet fra disse steder, ikke også kan nyde denne frihed. Der er ikke noget os og dem, der er forskellige mennesker med forskellige overbevisninger, som skal leve sammen i en mere og mere globaliseret verden. Vi SKAL mødes der er ingen vej udenom.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2011 05:56pm
Hvad er det helt seriøst for noget at spørge om?
Self er det forkert, kan slet ikke forstå hvordan statten kan give dem lov til at bygge det **** her.
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2011 06:00pm
Quote (waw @ Jan 21 2011 12:56am)
Hvad er det helt seriøst for noget at spørge om?
Self er det forkert, kan slet ikke forstå hvordan statten kan give dem lov til at bygge det **** her.

Har du nogen ordentlig grund til at sige det er forkert?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2011 06:10pm
Quote (Molle_fkk @ 21 Jan 2011 01:00)
Har du nogen ordentlig grund til at sige det er forkert?

Har du nogen ordentlig grund til at sige islam & moskere hører til Danmark? nej.
Member
Jan 20 2011 06:12pm
Quote (waw @ 21 Jan 2011 02:10)
Har du nogen ordentlig grund til at sige islam & moskere hører til Danmark? nej.

Hvad med følgende argumenter:
- de betaler skat her!
- de lever her
- de arbejder her
- der er religionsfrihed i danmark

du må selv vælge en eller op til flere af overstående. Tak fordi du skiftede mening. Hvad var dine argumenter imod?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1151617181932Next
Add Reply New Topic New Poll