Quote (DocPhil @ Jan 20 2011 06:44pm)
Riiight fordi sådan kan du sætte tingene op i det DANSKE samfund af alle. Hvor mange gange har du været indlagt på hospitalet i år? Hvorfor skal jeg betale for det? Går du stadig i folkeskole? Hvorfor fanden skal jeg betale for det? Er du blevet konfimeret? Hvorfor fanden skal jeg betale for det?
Du kan smide spektre op over hele linjen og det er kun i enkelte tilfælde (kirkeskat) at du kan melde dig fra en ordning i Danmark og slippe for omkostningerne, men det betyder ikke at du stadig ikke skal betale eller stadig betaler din del af det. Vi lever i et samfund, som du kalder Danmark, hvor vi har muligheden og forpligtelsen til at hjælpe, forsørge og forbedre andre mennesker i en individuel ramme som individet selv vælger og betaler for gennem vores skattesystem. Vil du hellere have et USA hvor gennemsnitslønnen er 7-8$, du betaler din egen uddannelse, hospitalsregninger - ja alt, hvor 1% af befolkningen tjener og styrer landet gennem halv spekulativt og fordærvet lobbyisme? Faktum er, at muslimerne i Danmark har lov og burde få deres moskeer fordi de bor her, betaler skat her, arbejder her og LEVER her. Det kan godt være du ikke kan lide det, men du må tolerere det.
så man kan tage ned til et land, betale skat og forlange at der kommer en kæmpe bygning man kan sidde dyrke sin fantisi i ?
jeg betaler skat, jeg har ret til den bygning, holder sku ikke helt
fatter ik hvorfor de ik bare køber en grund, bygger deres pis selv, hvor sværdt kan det være
hvis de køber en grund og betaler gildet selv er der da ik nogen der kan komme og sige at det må de ikke
det er ik danskernes problem der ik er en moske, vis de vil have en må de gøre noget for det
hvis vi tog ned til deres land og bedte om en kirke eller en svinefarm fordi vi godt kan lide svinekød hvad tror i så svaret havde været ?
This post was edited by lulzz on Jan 20 2011 05:27pm