☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
1595
1596
1597
Closed
New Topic
New Poll
Views: 113290
Replies: 15966
Track Topic
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#15961
Dec 5 2011 11:01am
Quote (Showtek @ 5 Dec 2011 19:01)
Gz med 14k post
lol ! Nice
Havde jeg slet ikke set !
Og tak !
Quote (berens @ 5 Dec 2011 19:01)
Du har fat i noget
gz med post!
Ty !
This post was edited by Kaner on Dec 5 2011 11:02am
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#15962
Dec 5 2011 11:31am
Gz Kaner
14k post
du kommer snart på 15k med den fart du har på atm
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#15963
Dec 5 2011 11:34am
Som så mange af jer allerede har opdaget, er Whyred blevet banned fra forum, for at tale peanutboobs fra at købe fg.
Jeg skulle hilse fra ham, sige hej og at han har hygget sig.
Længe leve dette korrupte forum!
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#15964
Dec 5 2011 11:36am
Quote (Kakaomanden @ Dec 5 2011 05:34pm)
Som så mange af jer allerede har opdaget, er Whyred blevet banned fra forum, for at tale peanutboobs fra at købe fg.
Jeg skulle hilse fra ham, sige hej og at han har hygget sig.
Længe leve dette korrupte forum!
Hans status er da stadig "member"
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,236.76
#15965
Dec 5 2011 11:38am
Quote (Showtek @ Dec 5 2011 06:36pm)
Hans status er da stadig "member"
Han tager sku da pis på os
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#15966
Dec 5 2011 11:39am
Quote (Showtek @ Dec 5 2011 07:36pm)
Hans status er da stadig "member"
Paul har åbenbart ændret hans kode, for han kan ikke logge på.
Quote (berens @ Dec 5 2011 07:38pm)
Han tager sku da pis på os
Nej, den slags gør han ikke.
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#15967
Dec 5 2011 11:40am
Quote (Kakaomanden @ Dec 5 2011 05:39pm)
Paul har åbenbart ændret hans kode, for han kan ikke logge på.
Nej, den slags gør han ikke.
LOL endnu en der mister sit account sådan -.-
Og Berens, nej Emil gør ikke sådan noget jeg tror 100% på han er banned
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
1595
1596
1597
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact