Quote (berens @ Dec 5 2011 05:01pm)
lol

Tjekker ikke selv derinde så meget

hehe ok - jeg kan godt lide det.. overvejer at købe et par møg fede solbriller.. men altså ved ikk lige..
Kevin fra min guild har lige fået den fedeste bil -.- ! jeg er MEGA jelly.. dog ikke via DF .. LOL
Quote (Buhl @ Dec 5 2011 05:01pm)
