d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev115931594159515961597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Dec 5 2011 10:01am
Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 05:00pm)
indeed !
så en bin på iPad2 32gb Wifi der lød på 125k :D


lol :D
Tjekker ikke selv derinde så meget ;)
Member
Posts: 39,148
Joined: Feb 16 2005
Gold: 0.50
Dec 5 2011 10:01am
:hello:
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 5 2011 10:04am
Quote (Buhl @ Dec 5 2011 05:01pm)
:hello:


Hey (:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 10:05am
Quote (berens @ Dec 5 2011 05:01pm)
lol :D
Tjekker ikke selv derinde så meget ;)


hehe ok - jeg kan godt lide det.. overvejer at købe et par møg fede solbriller.. men altså ved ikk lige..

Kevin fra min guild har lige fået den fedeste bil -.- ! jeg er MEGA jelly.. dog ikke via DF .. LOL

Quote (Buhl @ Dec 5 2011 05:01pm)
:hello:


:hello:
Member
Posts: 39,148
Joined: Feb 16 2005
Gold: 0.50
Dec 5 2011 10:06am
Quote (Organized @ 5 Dec 2011 17:04)
Hey (:


Quote (eLmasten @ 5 Dec 2011 17:05)
hehe ok - jeg kan godt lide det.. overvejer at købe et par møg fede solbriller.. men altså ved ikk lige..

Kevin fra min guild har lige fået den fedeste bil -.- ! jeg er MEGA jelly.. dog ikke via DF .. LOL



:hello:


hvad så? :P
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 10:07am
Quote (Buhl @ Dec 5 2011 05:06pm)
hvad så? :P


ny BMW sport 335i twin turbo ... gid man dog boede i usa og tjente de penge man får i danmark ! :D

This post was edited by eLmasten on Dec 5 2011 10:08am
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 5 2011 10:10am
Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 05:07pm)
ny BMW sport 335i twin turbo ... gid man dog boede i usa og tjente de penge man får i danmark ! :D


Kæft det er en bil jeg gerne ville eje, eller en ny m3 :drool:
Member
Posts: 39,148
Joined: Feb 16 2005
Gold: 0.50
Dec 5 2011 10:11am
Quote (eLmasten @ 5 Dec 2011 17:07)
ny BMW sport 335i twin turbo ... gid man dog boede i usa og tjente de penge man får i danmark ! :D


:D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Dec 5 2011 10:15am
Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 05:05pm)
hehe ok - jeg kan godt lide det.. overvejer at købe et par møg fede solbriller.. men altså ved ikk lige..

Kevin fra min guild har lige fået den fedeste bil -.- ! jeg er MEGA jelly.. dog ikke via DF .. LOL



:hello:


De der hvide der?
Var det ham som smed den op i DF? Sådan en sort BMW? Den var sku luksus nok! <3
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 5 2011 10:41am
QUOTE=dziura3721,5 Dec 2011 17:39]Hi.

N Loan 1000 fgs Payback 1500fgs.

Or 2000fg Payback 3000fgs.

You regule timeframe

Any Question? Pm me.[/QUOTE]

uhm
how about
heck no?


har aldrig skrevet med ham eller set ham før ._.
Go Back To Dansk Topic List
Prev115931594159515961597Next
Closed New Topic New Poll