Quote (Organized @ Dec 5 2011 04:58pm)
det er jo tildels rigtigt, det er ham der laver siden for os og os der betaler

jajaja...

Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 04:58pm)
gz Alex med dine 2000fg

- jeg vil sige at FG er nice at have.. man kan spare en masse timer i den virkelige verden ved at have FGs
fx level service etc..

og hvis man har mange kan man jo købe sig en ny pc eller en ny mobil

Ye. Det sindsygt hvad der bliver solgt i DF xD