d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1159215931594159515961597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Dec 5 2011 09:56am
Quote (waw @ Dec 5 2011 04:54pm)
ja når det er om sådan noget her :D


Så tager det ham ikke lang tid om at kommer herind! :lol:
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 5 2011 09:56am
Quote (berens @ Dec 5 2011 04:56pm)
Så tager det ham ikke lang tid om at kommer herind!  :lol:


pft. Njaguar works for us B)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Dec 5 2011 09:57am
Quote (Tigerss @ Dec 5 2011 04:56pm)
pft. Njaguar works for us B)


Sender denne quote til ham! :D
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 5 2011 09:58am
Quote (berens @ Dec 5 2011 04:57pm)
Sender denne quote til ham! :D


det er jo tildels rigtigt, det er ham der laver siden for os og os der betaler ;)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 09:58am
gz Alex med dine 2000fg :)

- jeg vil sige at FG er nice at have.. man kan spare en masse timer i den virkelige verden ved at have FGs

fx level service etc.. :p

og hvis man har mange kan man jo købe sig en ny pc eller en ny mobil :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 5 2011 09:58am
Quote (berens @ Dec 5 2011 05:07pm)
Hvorfor får jeg ikke sådan en deal! :drool:


Siger det samme :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Dec 5 2011 09:59am
Quote (Organized @ Dec 5 2011 04:58pm)
det er jo tildels rigtigt, det er ham der laver siden for os og os der betaler ;)


jajaja... :D

Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 04:58pm)
gz Alex med dine 2000fg :)

- jeg vil sige at FG er nice at have.. man kan spare en masse timer i den virkelige verden ved at have FGs

fx level service etc.. :p

og hvis man har mange kan man jo købe sig en ny pc eller en ny mobil :)


Ye. Det sindsygt hvad der bliver solgt i DF xD
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 5 2011 09:59am
Quote (eLmasten @ Dec 5 2011 04:58pm)
gz Alex med dine 2000fg :)

- jeg vil sige at FG er nice at have.. man kan spare en masse timer i den virkelige verden ved at have FGs

fx level service etc.. :p

og hvis man har mange kan man jo købe sig en ny pc eller en ny mobil :)


Foradsat af at han havde DF access :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 5 2011 09:59am
Quote (eLmasten @ 5 Dec 2011 16:58)
gz Alex med dine 2000fg :)

- jeg vil sige at FG er nice at have.. man kan spare en masse timer i den virkelige verden ved at have FGs

fx level service etc.. :p

og hvis man har mange kan man jo købe sig en ny pc eller en ny mobil :)


De fg skal bruges på raffle! Det er det eneste fornuftige valg.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 10:00am
Quote (berens @ Dec 5 2011 04:59pm)


Ye. Det sindsygt hvad der bliver solgt i DF xD


indeed !
så en bin på iPad2 32gb Wifi der lød på 125k :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1159215931594159515961597Next
Closed New Topic New Poll