Quote (Whyred @ Dec 5 2011 05:43pm)
Det kan godt være. Jeg håber bare at han vil forstå hvor dumt det ville være at spilde de penge herinde. Kan kun håbe.
Kan sågar kun give dig 100% ret.. De penge jeg har brugt på Diablo har da også været et waste, 100% enig

Og ja, lad os da håbe han kan lade vær med at bruge sine penge på fg ^^
Desværre er det bare ikke altid det går som man håber
