Quote (Whyred @ 5 Dec 2011 16:04)
Det gør du. Men hvorfor laver du en tråd for at høre folks mening (der siger at du bør gemme dine penge til fornuftige formål) hvis du ikke lytter en pind til det? Stjerner og fg er skide ligegyldigt, det er en lejlighed eller et kørekort eller en rejse ud i verden ikke.
Du får 2000 fg af mig og gamble for hvis du lader være.
øhhh
deal ._.
så lover jeg at jeg sparer op til at tage til blizzcon ._.
det har jeg drømmet om længe
This post was edited by peanutboobs on Dec 5 2011 09:08am