d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1158215831584158515861597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Dec 5 2011 12:19am
Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 08:17)
fuck jeg kan godt mærke kl blev 3 igår....


:D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 5 2011 12:20am
Quote (JoneZ @ Dec 5 2011 07:19am)
:D


tror jeg smutter i rema og køber energi drik før skole...

fuck rema åbner kl 9!
jeg er dødsdømt i den første matematik time :(
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 5 2011 01:53am
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 07:20am)
tror jeg smutter i rema og køber energi drik før skole...

fuck rema åbner kl 9!
jeg er dødsdømt i den første matematik time :(

Jeg har det sku også ret stramt... Katten ville sove på mig så vågnede over 10-15 gange i løbet af natte fordi den æltede rundt.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 5 2011 01:54am
Quote (GnaWz @ Dec 5 2011 08:53am)
Jeg har det sku også ret stramt... Katten ville sove på mig så vågnede over 10-15 gange i løbet af natte fordi den æltede rundt.


jeg smider mine katte ud af mit værelse om natten :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 5 2011 01:57am
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 08:54am)
jeg smider mine katte ud af mit værelse om natten :D

Synes jeg er synd :P Den kradser nogle gange på døren hvis jeg lukker den ude. :P
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 5 2011 01:57am
Quote (GnaWz @ Dec 5 2011 08:57am)
Synes jeg er synd :P Den kradser nogle gange på døren hvis jeg lukker den ude. :P


nuuuurh lille mis ! :(
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 5 2011 02:01am
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 08:57am)
nuuuurh lille mis ! :(


Den er ½ år gammelt nu (ca.). Vi fik den på kattens værn, de havde fået den af en gut som havde fundet den rulle rundt ude i hans have (som killing) helt alene. :cry:
Men ved ikke om dens størrelse er normal, den er sådan "mid cat" størrelse.. Er det normalt? Se eventuelt billederne i min profil :P
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 5 2011 02:13am
Quote (GnaWz @ Dec 5 2011 09:01am)
Den er ½ år gammelt nu (ca.). Vi fik den på kattens værn, de havde fået den af en gut som havde fundet den rulle rundt ude i hans have (som killing) helt alene.  :cry:
Men ved ikke om dens størrelse er normal, den er sådan "mid cat" størrelse.. Er det normalt? Se eventuelt billederne i min profil :P


det er normalt for en "ude" kat
har også en p størrelse med en hest ._.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 5 2011 03:05am
Godmorgen :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 5 2011 04:07am
Quote (EnTeK @ Dec 5 2011 10:05am)
Godmorgen :)


Godmorgen !
Go Back To Dansk Topic List
Prev1158215831584158515861597Next
Closed New Topic New Poll