Quote (Showtek @ 5 Dec 2011 02:13)
Jeg aner det ikke men vil gå i seng og tænke på den gamle Stine

Nu vil jeg også gå i seng, en gang for alle, og jeg vil også tænke på hvor dejlig det var at Troll den gamle Stine

Godnat Sune, Stefan (& EnTeK ofc.!)

E: Godnat gamle Stine og R.I.P. Velkommen til den nye Stine som er totalt kedelig.
This post was edited by Sometimes on Dec 4 2011 07:17pm