d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1158015811582158315841597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 4 2011 07:00pm




Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 07:01pm
Huffie, hvis jeg havde en BT ville jeg gerne give dig den, fordi du bare er tha numba one Stine på JSP.!

E: Hun er blevet så kedelig at drille, jeg giver snart op. Engang var hun fyldt med sjov og ballade, nu er hun bare gammel og kedelig.

Jeg troede Sune og jeg betød noget for dig Stine!!! :(

This post was edited by Sometimes on Dec 4 2011 07:03pm
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 4 2011 07:04pm
Quote (Sometimes @ 5 Dec 2011 03:01)
Huffie, hvis jeg havde en BT ville jeg gerne give dig den, fordi du bare er tha numba one Stine på JSP.!

E: Hun er blevet så kedelig at drille, jeg giver snart op. Engang var hun fyldt med sjov og ballade, nu er hun bare gammel og kedelig.


ye lol husker som det var igår, da hun begyndte at strippe på webcam
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 07:04pm
Quote (Hore_to_the_t @ 5 Dec 2011 02:04)
ye lol husker som det var igår, da hun begyndte at strippe på webcam


Du må have en kæmpe computer skærm! :o
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 07:05pm
Quote (Sometimes @ Dec 5 2011 01:01am)
Huffie, hvis jeg havde en BT ville jeg gerne give dig den, fordi du bare er tha numba one Stine på JSP.!

E: Hun er blevet så kedelig at drille, jeg giver snart op. Engang var hun fyldt med sjov og ballade, nu er hun bare gammel og kedelig.

Jeg troede Sune og jeg betød noget for dig Stine!!! :(


Troede jeg inderlidt også Stine :(
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 07:12pm
Quote (Showtek @ 5 Dec 2011 02:05)
Troede jeg inderlidt også Stine :(


Nå Sune, jeg tror ikke vi får den gamle Stine tilbage, vi må finde en anden der gider at diskutere og være efter os. Der er bare ingen tilbage.
Hvad skal der ikke ske med JSP :(
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 07:13pm
Quote (Sometimes @ Dec 5 2011 01:12am)
Nå Sune, jeg tror ikke vi får den gamle Stine tilbage, vi må finde en anden der gider at diskutere og være efter os. Der er bare ingen tilbage.
Hvad skal der ikke ske med JSP :(


Jeg aner det ikke men vil gå i seng og tænke på den gamle Stine :(
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 07:14pm
Quote (Showtek @ 5 Dec 2011 02:13)
Jeg aner det ikke men vil gå i seng og tænke på den gamle Stine :(


Nu vil jeg også gå i seng, en gang for alle, og jeg vil også tænke på hvor dejlig det var at Troll den gamle Stine :(

Godnat Sune, Stefan (& EnTeK ofc.!) :love:

E: Godnat gamle Stine og R.I.P. Velkommen til den nye Stine som er totalt kedelig.

This post was edited by Sometimes on Dec 4 2011 07:17pm
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 07:16pm
Quote (Sometimes @ Dec 5 2011 01:14am)
Nu vil jeg også gå i seng, en gang for alle, og jeg vil også tænke på hvor dejlig det var at Troll den gamle Stine :(

Godnat Sune & Stefan :love:


Nat i 2 <3

Og EnTeK
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 07:20pm
så vandt man en don
fuck jeg glæder mig ikke til at stille vække uret..

ok 4 min til man kan bumpe hl topic tror jeg lige venter :)

This post was edited by peanutboobs on Dec 4 2011 07:21pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1158015811582158315841597Next
Closed New Topic New Poll