d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1157715781579158015811597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:43pm
Quote (Sometimes @ 5 Dec 2011 02:42)
Den 08 HL, du snakker så meget om, har du fået verdraget af POD. Jeg tror ikke der er nogle der køber din 08 HL, du har ingen goldlog eller nogen troværdig historie på den.
Jeg er ked af at sige det peanut.


wtf du kan ik få en mere troværdig vouch end fra pod af ^^
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 06:44pm
Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 01:42)
det jo lige meget...
fik et 10k bud på den
så jeg forbliver positiv omkring det :)


Det er ikke så ligegyldigt. Hvis jeg var dig ville jeg tage det tilbud, du skal også have i mente at D3 nok udkommer om ikke så forfærdeligt længe igen. Det bliver svære og svære at komme af med items.

E:

Quote (Hore_to_the_t @ 5 Dec 2011 01:43)
wtf du kan ik få en mere troværdig vouch end fra pod af ^^


Nej min fejl, jeg havde lige glemt det et øjeblik :lol:


This post was edited by Sometimes on Dec 4 2011 06:45pm
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:46pm
Quote (Sometimes @ Dec 5 2011 01:44am)
Det er ikke så ligegyldigt. Hvis jeg var dig ville jeg tage det tilbud, du skal også have i mente at D3 nok udkommer om ikke så forfærdeligt længe igen. Det bliver svære og svære at komme af med items.


budet blev retractet senere :)
havde også taget det hvis det ikke blev retractet
men nu ligger jeg stadig på et 6k fg bud
og tager nok alt over 8k :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:47pm
Quote (Sometimes @ 5 Dec 2011 02:44)
Det er ikke så ligegyldigt. Hvis jeg var dig ville jeg tage det tilbud, du skal også have i mente at D3 nok udkommer om ikke så forfærdeligt længe igen. Det bliver svære og svære at komme af med items.

E:



Nej min fejl, jeg havde lige glemt det et øjeblik  :lol:


han kan jo ik sælge den som perm, når han ik ved om den er???? + den er 110% unperm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 06:47pm
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:42am)
det jo lige meget...
fik et 10k bud på den
så jeg forbliver positiv omkring det :)


Men han retrackede :rofl:
Du betalte jo ikke 20 . 35 k som du påstor :rofl:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:48pm
Quote (TheAngel @ Dec 5 2011 01:47am)
Men han retrackede :rofl:
Du betalte jo ikke 20 . 35 k som du påstor :rofl:


det jo ligegyldigt :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 06:48pm
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:48am)
det jo ligegyldigt :)


overhovedet ikke, for du kan ikke bevise at den er perm..
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:49pm
selvom han havde købt den af njag kan han ikke påstå, at den er perm.. T/C
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 4 2011 06:49pm
Quote (Sometimes @ Dec 4 2011 11:36pm)
Der er pr. definition heller ikke mange

Definér mange.

Quote (Sometimes @ Dec 4 2011 11:36pm)
Du ville formentlig også flygte fra dit land hvis der opstod krig, og du risikerede at miste dit liv pga. nogle holdninger som strider imod regimets.

Jeg siger ikke der er noget galt i at flytte til Danmark.


Quote (Sometimes @ Dec 4 2011 11:36pm)
Dog er det jo så frygteligt nemt at sidde her i fredelige Danmark og bedømme alle andre lande.

Ja, det skønt. Næsten ligeså let som at sidde og bedømme andres jokes på d2jsp.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:50pm
Quote (Tigerss @ Dec 5 2011 01:49am)
Definér mange.


Jeg siger ikke der er noget galt i at flytte til Danmark.



Ja, det skønt. Næsten ligeså let som at sidde og bedømme andres jokes på d2jsp.


forstår det ikke :(

gik du ikke i seng?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1157715781579158015811597Next
Closed New Topic New Poll