d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1157515761577157815791597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:26pm
Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 02:26)
vi hater på multi´s ! :)
pft a-z er standard total usejt standard
man skal også være hipster nogengange B)


Ja, ikk ? B)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:27pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 01:26am)
Ja, ikk ? B)


du er accepteret max B)
flash dine nye signerede sunglasses B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:29pm
Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 02:27)
du er accepteret max B)
flash dine nye signerede sunglasses B)


Tak ! :wub:
Og TAK ! B) B) B) B) B)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:30pm
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:24am)
i den Danske chat :unsure: ??



standard er et slags slang man siger for når noget er normalt og for at lyde sej B)


Ejj virkelig Sherlock? :D

This post was edited by Dalle on Dec 4 2011 06:30pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:30pm
Quote (Dalle @ 5 Dec 2011 02:30)
Ejj virkelig Sherlock? :D


Du er jo allerede med på beated ! B)
Trolling > Røv ! :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:31pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 01:29am)
Tak !  :wub:
Og TAK ! B) B) B) B) B)


Du er en speciel dreng nu max B)

Quote (Dalle @ Dec 5 2011 01:30am)
Ejj virkelig Sherlock? :D


lmk hvis du needer en ny sig jeg er lige begyndt :D
mangler arbejde :(
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:31pm
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:31am)
Du er en speciel dreng nu max B)



lmk hvis du needer en ny sig jeg er lige begyndt :D
mangler arbejde :(


Lyder godt :P
Kan godt være jeg kommer til at mangle.

Men lige pt går mit fg til min druid :D

Quote (Kaner @ Dec 5 2011 02:30am)
Du er jo allerede med på beated ! B)
Trolling > Røv ! :D


Er det så godt eller skidt? :O

This post was edited by Dalle on Dec 4 2011 06:32pm
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:32pm
Quote (Dalle @ Dec 5 2011 01:31am)
Lyder godt :P
Kan godt være jeg kommer til at mangle.

Men lige pt går mit fg til min druid :D


det er priser du ikke har råd til at sige nej til ;)

men velkommen da håber vi ser masser af dig :)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:33pm
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:32am)
det er priser du ikke har råd til at sige nej til ;)

men velkommen da håber vi ser masser af dig :)


Tak tak skal du da have :D
Tja, kan godt være, men har ikke engang råd til at smide 100 fg lige pt, da jeg skal have min druid færdig :P
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:34pm
Quote (Dalle @ Dec 5 2011 01:33am)
Tak tak skal du da have :D
Tja, kan godt være, men har ikke engang råd til at smide 100 fg lige pt, da jeg skal have min druid færdig :P


wow det var OP du ville give ._.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1157515761577157815791597Next
Closed New Topic New Poll