d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1157415751576157715781597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:20pm
Quote (Dalle @ 5 Dec 2011 02:19)
Nej, har aldrig rigtigt brugt chatten før, har været inde og kigge et par gange,
men har aldrig rigtigt postet her før :P


Jamen, tillykke med at ha brudt din mødom her så ;)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:21pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 02:20am)
Jamen, tillykke med at ha brudt din mødom her så ;)


Tak tak du :P
Sker der så herinde af spændene ting? ^_^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:22pm
Quote (Dalle @ 5 Dec 2011 02:21)
Tak tak du :P
Sker der så herinde af spændene ting? ^_^


Ikke det store, bar morgendagens bekymringer ! :D
Vi snakker sku om alt fra A-Z ! :lol:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:22pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 01:22am)
Ikke det store, bar morgendagens bekymringer ! :D
Vi snakker sku om alt fra A-Z ! :lol:


pft
det er standard max ikke at snakke om æøå B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:23pm
Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 02:22)
pft
det er standard max ikke at snakke om æøå B)


Hahahahah, man har vel lov til at være lidt udenlandsk ! B)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:24pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 02:22am)
Ikke det store, bar morgendagens bekymringer ! :D
Vi snakker sku om alt fra A-Z ! :lol:


Lyder sgu cool nok B)
Håber da folk er åbne over for nye mennesker så :D

Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:22am)
pft
det er standard max ikke at snakke om æøå B)


Standart :P ??
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:24pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 01:23am)
Hahahahah, man har vel lov til at være lidt udenlandsk ! B)


i den Danske chat :unsure: ??

Quote (Dalle @ Dec 5 2011 01:24am)
Lyder sgu cool nok B)
Håber da folk er åbne over for nye mennesker så :D



Standart :P ??


standard er et slags slang man siger for når noget er normalt og for at lyde sej B)

This post was edited by peanutboobs on Dec 4 2011 06:24pm
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Dec 4 2011 06:25pm
Quote (Dalle @ Dec 5 2011 02:24am)
Lyder sgu cool nok B)
Håber da folk er åbne over for nye mennesker så :D



Standart :P ??


[Southernaccent]We don't take kindly to new people around here.[/southernaccent]

This post was edited by Molle_fkk on Dec 4 2011 06:25pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:25pm
Quote (Dalle @ 5 Dec 2011 02:24)
Lyder sgu cool nok B)
Håber da folk er åbne over for nye mennesker så :D


Det kan du tro vi er :) Så længe du ikke er en mult ! B)


Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 02:24)
i den Danske chat :unsure: ??


Shh ! Vil nu mere sige at det er standard at sige A-Z end A-Å på jsp B) !
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:26pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 01:25am)
Det kan du tro vi er :) Så længe du ikke er en mult ! B)




Shh ! Vil nu mere sige at det er standard at sige A-Z end A-Å på jsp B) !


vi hater på multi´s ! :)
pft a-z er standard total usejt standard
man skal også være hipster nogengange B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1157415751576157715781597Next
Closed New Topic New Poll