d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1157315741575157615771597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:13pm
Quote (peanutboobs @ 5 Dec 2011 02:05)
omkring de 200


Neder :(
Nok derfor vi ikke har set ham idag ! :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:14pm
Hvad så drenge?
Hvorn' skærn'? ;)

This post was edited by Dalle on Dec 4 2011 06:14pm
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:15pm
Quote (Dalle @ Dec 5 2011 01:14am)
Hvad så drenge?
Hvorn' skærn'? ;)


burde sove
"n" u?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 4 2011 06:15pm
Quote (Dalle @ Dec 5 2011 02:14am)
Hvad så drenge?
Hvorn' skærn'? ;)


høre Loc - den røde løber ;)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:17pm
Quote (peanutboobs @ Dec 5 2011 02:15am)
burde sove
"n" u?


I know the feeling!
jeg skal dog møde sent i morgen ;)

Quote (Vinum @ Dec 5 2011 02:15am)
høre Loc - den røde løber ;)


Den er også fed :P
Du skal tage og prøv at høre: LOC ft. kasper spez. Hvem jeg var!
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:18pm
Quote (Dalle @ 5 Dec 2011 02:14)
Hvad så drenge?
Hvorn' skærn'? ;)


Yo ! :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:18pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 02:18am)
Yo ! :D


Yo ! B)

E/: Fuck det er nedern at have 10% warn, man kan kun poste vær 40 sekund, i stedet for hver 30. <_<

This post was edited by Dalle on Dec 4 2011 06:19pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 06:19pm
Quote (Dalle @ 5 Dec 2011 02:18)
Yo !  B)


Hvaså ? :D
Har ikk set dig før ? B)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 4 2011 06:19pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 02:19am)
Hvaså ? :D
Har ikk set dig før ? B)


Nej, har aldrig rigtigt brugt chatten før, har været inde og kigge et par gange,
men har aldrig rigtigt postet her før :P
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 06:20pm
Quote (Dalle @ Dec 5 2011 01:18am)
Yo ! B)

E/: Fuck det er nedern at have 10% warn, man kan kun poste vær 40 sekund, i stedet for hver 30. <_<


pft
prøv 30%
det er forfærdeligt at skulle opholde mine 45+ ppd med kun at kunne poste en gang i minuttet ._.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1157315741575157615771597Next
Closed New Topic New Poll