d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1157115721573157415751597Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 05:18pm
Quote (TheAngel @ Dec 4 2011 11:18pm)
Max er kedelig :cry:


Fortæl mig om det og jeg måske er frisk :D
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 4 2011 05:19pm
[QUOTE=Kaner,Dec 5 2011 12:18am][QUOTE=Organized,5 Dec 2011 01:17]Vi gør det hvis Max er klar :D/QUOTE]

Naaaaaaaah, gider ikke ! :rolleyes:[/QUOTE]

Du skal!
EuHcL
Game: Kaner//sod

Alle kom frisk!

This post was edited by Organized on Dec 4 2011 05:19pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 05:19pm
Quote (Showtek @ Dec 5 2011 01:18am)
Fortæl mig om det og jeg måske er frisk :D


Vi lvl'er til lvl 9 og så duellere vi mod hinanden :thumbsup:
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 05:19pm
Quote (Showtek @ 5 Dec 2011 00:16)
Jeg elsker bare EMIL <3 :wub:


Quote (Kaner @ 5 Dec 2011 00:17)
Jeg elsker også Emil <3  :wub:




lol ! :D HF guys ! :P


Jeg sidder jo her og bliver helt genert :blush:

Quote (TheAngel @ 5 Dec 2011 00:17)
Narhaj! Jeg er sød og dejlig :wub:


Ja det er du da, det er i allesammen :love:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 05:22pm
Kaner din Nar-Fi**e!! Kan du så komme ind :angry:
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 4 2011 05:23pm
KANER KOM TILBAGE I DET GAME! vi er 4 med dig!

Du er en forrædder hvis du bliver væk!

Sådan er venner ikke overfor hinanden!


This post was edited by Organized on Dec 4 2011 05:25pm
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 4 2011 05:24pm
Ok nu er det sove tid!
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 4 2011 05:25pm
LØB MAX, LØB!!!


This post was edited by Sometimes on Dec 4 2011 05:26pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 05:25pm
Quote (Organized @ 5 Dec 2011 01:23)
KANER KOM TILBAGE I DET GAME! vi er 4 med dig!

Du er en forrædder hvis du bliver væk!
Sådan er venner ikke overfor hinanden!


Gider ikke ! :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 05:25pm
Quote (Sometimes @ Dec 5 2011 01:25am)
LØB MAX LØB!


LOL! Nu du også en forræder! :angry:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1157115721573157415751597Next
Closed New Topic New Poll