Quote (Showtek @ 5 Dec 2011 00:16)
Jeg elsker bare EMIL

Quote (Kaner @ 5 Dec 2011 00:17)
Jeg elsker også Emil <3

lol !

HF guys !

Jeg sidder jo her og bliver helt genert
Quote (TheAngel @ 5 Dec 2011 00:17)
Narhaj! Jeg er sød og dejlig

Ja det er du da, det er i allesammen
