d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1156915701571157215731597Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 05:12pm
Quote (TheAngel @ Dec 4 2011 11:11pm)
Pussy :rofl:


Mangler stadig og rive dig rundt b)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 05:13pm
Quote (Organized @ Dec 5 2011 01:12am)
Derfor kan jeg da godt være en sød uskyldig fyr :D
vi har da også føler  <_<


WTF!?!? Føler? :o har i følehorn eller sådan noget? :rofl:


Quote (Showtek @ Dec 5 2011 01:12am)
Mangler stadig og rive dig rundt b)


A part of your dirty dream, that just never will happen ;)

This post was edited by TheAngel on Dec 4 2011 05:13pm
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 05:14pm
Quote (Organized @ Dec 4 2011 11:12pm)
Derfor kan jeg da godt være en sød uskyldig fyr :D
vi har da også føler  <_<


Er slet ikke i tvivl om du kan være uskyldig :D
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 4 2011 05:14pm
Quote (TheAngel @ Dec 5 2011 12:13am)
WTF!?!? Føler? :o har i følehorn eller sådan noget? :rofl:




A part of your dirty dream, that just never will happen ;)


Årh for fan, Følser** xD
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 05:14pm
Quote (Organized @ Dec 5 2011 01:14am)
Årh for fan, Følser** xD


Wth er følser? :huh:

You mean *følelser?* :unsure:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 05:15pm
Quote (TheAngel @ 5 Dec 2011 01:14)
Wth er følser? :huh:

You mean *følelser?* :unsure:


Det er folk som dig man har lyst til at slå ! :rofl:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 05:16pm
Quote (Kaner @ Dec 4 2011 11:15pm)
Det er folk som dig man har lyst til at slå ! :rofl:


TRUE b)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 4 2011 05:16pm
Quote (Kaner @ Dec 5 2011 01:15am)
Det er folk som dig man har lyst til at slå ! :rofl:


Jeg elsker også dig Maxi boy :wub:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 4 2011 05:16pm
Quote (TheAngel @ 5 Dec 2011 01:16)
Jeg elsker også dig Maxi boy :wub:


ILM ! <3 :wub:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Dec 4 2011 05:16pm
Jeg elsker bare EMIL <3 :wub:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1156915701571157215731597Next
Closed New Topic New Poll