Quote (MrLennon @ Wed, 3 Jun 2009, 18:40)
Miljøministeriet har besluttet at flytte kvindens røvhul 10 cm op ad ryggen, da det er ulovligt med en mødding så tæt på en slikbutik..
Hvad er forskellen på en nettopose og en københavnsk taxa?
- På nettoposen sidder det lille sorte dyr udenpå....
Så var man nået til den store årlige udskrivnings dag på sindssygehospitalet "Gak i låget" i Vejle.
Dette forgik ved at man indkaldte patienterne til en samtale og stillede dem 2 spørgsmål, de af patienterne der kunne give de rigtige svar blev erklæret for rask og udskrevet.
Kenneth blev kaldt ind på lægens kontor som den første. Han blev spurgt om han var klar over at han ville blive frigivet hvis han kunne besvare spørgsmålene korrekt.
Kenneth stak fingeren op i næsen og nikkede.
Lægen smilede og spurgte så, "Hvad vil der ske hvis jeg stak dit ene øje ud?"
Kenneth: "Jeg vil blive halv blind."
Lægen nikkede opmuntrende til Kenneth, og spurgte så: "Det var rigtigt, men hvad vil der ske hvis jeg stak begge dine øjne ud?"
Kenneth: "Jeg vil blive fuldstændig blind."
Lægen rejste sig og rakte Kenneth hånden og sagde, "Nu er du fri, tillykke!"
Da Kenneth kom ud fra kontoret, mødte han Jakob, som sad og ventede på det blev hans tur.
Han fortalte hvad lægen havde spurgt om og hvad svaret var.
Da det blev Jakobs tur, og lægen havde overstået formaliteterne spurgte han: "Nå Jakob, hvad vil der ske hvis jeg klipper dit ene øre af?"
Jakob: "Jeg vil blive halv blind."
Lægen så lidt forundret ud, men forsatte og spurgte: "Hvad vil der ske hvis jeg klippede begge dine øre af?"
Jakob: "Så vil jeg blive helt blind."
Lægen spurgte forundret: "Jakob, kan du forklare mig hvorfor du vil blive blind fordi jeg klipper dine øre af?"
Jakob smilede og sagde: "Ja for så falder min hat ned over mine øjne."
haha I luv den første"! Og den er også true!!!!