Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 06:14pm)
Netstationen aka HH.
Kan huske det bliver til en klam pengemaskine da chatten blev solgt videre.
Yeah det var så nice i gamle dage !
dengang alle så op til Damm og da Guccimama var bawse

- Jeg var Hr Rajczik men jeg solgte mit account til IRL penge også

havde GL planteland og 1210
/e og grisseland
This post was edited by eLmasten on Oct 9 2011 11:38am