d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev114151617181597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Oct 9 2011 11:13am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:13pm)
Wtf u talkin abut?


Tænkte lidt det samme :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Oct 9 2011 11:14am
Quote (TheAngel @ 9 Oct 2011 19:13)
Wtf u talkin abut?


Netstationen aka HH.
Kan huske det bliver til en klam pengemaskine da chatten blev solgt videre.
Member
Posts: 3,664
Joined: Feb 27 2010
Gold: 3,979.00
Oct 9 2011 11:16am
Nice den er åben igen ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:18am
Quote (EPBomba @ Oct 9 2011 07:16pm)
Nice den er åben igen ^^


Nej den er ny..

Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 07:14pm)
Netstationen aka HH.
Kan huske det bliver til en klam pengemaskine da chatten blev solgt videre.


wut is dat?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Oct 9 2011 11:26am
Quote (EPBomba @ 9 Oct 2011 19:16)
Nice den er åben igen ^^


Det er bare en ny.
Jr Admin
Posts: 18,946
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 11:31am
Lol en Locked fætter vil købe det account af mig nu, altså det der var drama omkring lige før. Hvor dum har man lov at være?
Member
Posts: 3,664
Joined: Feb 27 2010
Gold: 3,979.00
Oct 9 2011 11:36am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 06:26pm)
Det er bare en ny.


ja men kan jo godt sige den er åben igen? :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 11:38am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 06:14pm)
Netstationen aka HH.
Kan huske det bliver til en klam pengemaskine da chatten blev solgt videre.


Yeah det var så nice i gamle dage !

dengang alle så op til Damm og da Guccimama var bawse :D

- Jeg var Hr Rajczik men jeg solgte mit account til IRL penge også :D

havde GL planteland og 1210
/e og grisseland

This post was edited by eLmasten on Oct 9 2011 11:38am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Oct 9 2011 11:39am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 04:55pm)
Will do! Skal ikke lege med ilden på den måde igen. Puha!
Jeg har også pm'ed en ved navn Kevin, som skulle have styr på det her.


der sker intet, jeg havde det på samme måde som dig, jeg har også en tidligere account jeg ikke kunne huske eller kendte til, skrev til njaguar og han sagde jeg bare skal lade være med at bruge den anden og det har jeg så ikke gjort heller :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:44am
Isbåd :drool:
Go Back To Dansk Topic List
Prev114151617181597Next
Closed New Topic New Poll