d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1141516171860Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 7 2011 12:41pm
Quote (Vinum @ 7 Aug 2011 20:07)
Hvorfor er der ingen perkere med i StarWars?
- Det er en fremtidsfilm.


Quote (Vinum @ 7 Aug 2011 20:19)
hvordan redder du en neger fra druknedøden?
-Ved du det ikke? Godt!


:lol:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 7 2011 12:49pm
Hvad er forskellen på en slatten pik og en asylansøger?
Den ene er et helvede at få ind, den anden er et helvede at få ud !
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 7 2011 12:51pm
Hvordan kan man se om det er en tyrker der har begået indbrud?
-Skraldespanden er tom og hunden er gravid.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 7 2011 12:52pm
Hvorfor er Koranen så stor ?
- Den skal kunne indeholde den danske bistandslov
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 7 2011 02:11pm
Quote (Vinum @ Aug 2 2011 03:28am)
Piger er ligesom parkeringspladser..
Alle de gode er optaget, og resten er handicappede.


haha =D

piger er ligesom et røveri, hurtig ind hurtigt ud =D

This post was edited by Xelia on Aug 7 2011 02:39pm
Member
Posts: 4,172
Joined: Dec 22 2004
Gold: 1,217.00
Aug 7 2011 03:30pm
Quote (Vinum @ 7 Aug 2011 20:52)
Hvorfor er Koranen så stor ?
- Den skal kunne indeholde den danske bistandslov


Sker der for mega racistiske jokes :p?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 7 2011 03:30pm
Quote (DocPhil @ Aug 7 2011 11:30pm)
Sker der for mega racistiske jokes :p?


Det fordi jeg ikk har set Doctor phil :s
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 7 2011 03:32pm
Quote (Vinum @ Aug 7 2011 08:07pm)
Hvorfor er der ingen perkere med i StarWars?
- Det er en fremtidsfilm.


Der er faktisk en :huh:
Han dør bare ret hurtigt ^^
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 7 2011 03:32pm
Quote (LegionOfAngels @ Aug 7 2011 11:32pm)
Der er faktisk en :huh:
Han dør bare ret hurtigt ^^


lol'd hard xD
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 7 2011 05:23pm
To mænd står og kigger på en hund som slikker sine nosser.

Den ene siger: Gid jeg kunne det.

Den anden svarer: Bliv nu hellere gode venner med hunden først
Go Back To Dansk Topic List
Prev1141516171860Next
Add Reply New Topic New Poll