☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Joke
Prev
1
14
15
16
17
18
60
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 16387
Replies: 591
Track Topic
waw
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#151
Aug 7 2011 12:41pm
Quote (Vinum @ 7 Aug 2011 20:07)
Hvorfor er der ingen perkere med i StarWars?
- Det er en fremtidsfilm.
Quote (Vinum @ 7 Aug 2011 20:19)
hvordan redder du en neger fra druknedøden?
-Ved du det ikke? Godt!
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#152
Aug 7 2011 12:49pm
Hvad er forskellen på en slatten pik og en asylansøger?
Den ene er et helvede at få ind, den anden er et helvede at få ud !
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#153
Aug 7 2011 12:51pm
Hvordan kan man se om det er en tyrker der har begået indbrud?
-Skraldespanden er tom og hunden er gravid.
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#154
Aug 7 2011 12:52pm
Hvorfor er Koranen så stor ?
- Den skal kunne indeholde den danske bistandslov
DSYV
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#155
Aug 7 2011 02:11pm
Quote (Vinum @ Aug 2 2011 03:28am)
Piger er ligesom parkeringspladser..
Alle de gode er optaget, og resten er handicappede.
haha =D
piger er ligesom et røveri, hurtig ind hurtigt ud =D
This post was edited by Xelia on Aug 7 2011 02:39pm
DocPhil
Member
Posts: 4,172
Joined: Dec 22 2004
Gold
:
1,217.00
#156
Aug 7 2011 03:30pm
Quote (Vinum @ 7 Aug 2011 20:52)
Hvorfor er Koranen så stor ?
- Den skal kunne indeholde den danske bistandslov
Sker der for mega racistiske jokes :p?
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#157
Aug 7 2011 03:30pm
Quote (DocPhil @ Aug 7 2011 11:30pm)
Sker der for mega racistiske jokes :p?
Det fordi jeg ikk har set Doctor phil :s
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#158
Aug 7 2011 03:32pm
Quote (Vinum @ Aug 7 2011 08:07pm)
Hvorfor er der ingen perkere med i StarWars?
- Det er en fremtidsfilm.
Der er faktisk en
Han dør bare ret hurtigt ^^
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#159
Aug 7 2011 03:32pm
Quote (LegionOfAngels @ Aug 7 2011 11:32pm)
Der er faktisk en
Han dør bare ret hurtigt ^^
lol'd hard xD
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#160
Aug 7 2011 05:23pm
To mænd står og kigger på en hund som slikker sine nosser.
Den ene siger: Gid jeg kunne det.
Den anden svarer: Bliv nu hellere gode venner med hunden først
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
14
15
16
17
18
60
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact