d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Konsol Tråd > - V2
Prev1141516171821Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 18 2010 02:05pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 22:00)
Den har jeg så ikke hørt før, har aldrig haft en kæreste, som interesserede sig for PS eller PC for den sags skyld.
- Men det er rigtig, de har en lille "magisk" ting, som de udnytter til og overtale os mænd.

Jeg har aldrig kunne vænne mig til det med Xbox controlleren, selvom vi har haft nogle sjove aftner mig og nogle venner og veninder med noget Left 4 Dead, hold kæft nogle fede aftner og så er det netop sjovt at man slet ikke kan styre controlleren :D

Steve er en rigtig fed char, har selv gerne ville lære ham og kende, men synes ikke jeg rigtig har fanget ham, som jeg gerne ville.
Zafina, mangler jeg virkelig practice imod, hende møder man stortset ALDRIG og har ingen venner eller noget, som spiller hende eller har trænet med hende og så kan det være ret så ligemeget hvis de tager hende for sjov, det gir sgu ikke særlig meget.

Har selv altid godt kunne lide og spille:

King, Paul, Bryan og Bruce.

King, Bryan og Bruce er klart nogle seje chars.. Jeg tæver alle med Bruce.. Men syntes han var sejest i 2'ern..
Zafina er alt for vild en char, hvis du får ramt først kan man næsten altid nakke en i 1 eller 2 combos..
Member
Gold: 21,201.00
Nov 18 2010 02:06pm
Quote (mmn91 @ Nov 18 2010 09:05pm)
OMG!!!11!! Køb Black Ops nauu.!!..

kæft et nice spil man, er næsten igennem campaign, nok det fedeste Call of Duty evah.. :)

Har hørt det skulle være noget være lort faktisk.
- Spiller heller ikke rigtig FPS games på PS3, synes det er det vi har computeren til ;)

Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 09:05pm)
King, Bryan og Bruce er klart nogle seje chars.. Jeg tæver alle med Bruce.. Men syntes han var sejest i 2'ern..
Zafina er alt for vild en char, hvis du får ramt først kan man næsten altid nakke en i 1 eller 2 combos..

Helt sikkert!
- Bryan synes jeg også er blevet ret popular, han er også en tier char, så det undre vel ikke nogen.
- King er en af de fedeste, han holder hele vejen igennem. B)
- Bruce er sindsyg hård, han skal ikke have mange chancer før det gør ret ondt og så er det nogle fede juggles han har.

Hader og stå overfor Zafina, nok min manglende erfaring med hende der gør at jeg helst undgår og møde hende.

This post was edited by Provo2100 on Nov 18 2010 02:09pm
Member
Gold: 578.20
Nov 18 2010 02:10pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 21:06)
- Spiller heller ikke rigtig FPS games på PS3, synes det er det vi har computeren til ;)

være lort...?!?!?!?!?

wtf dem som siger det, er da skudt i hovedet :D

men self ikk når det er ps3, fps sutter på ps3, det skal være en xbox så, controlleren er 100 gange bedre til fps på xbox ^^

not a fanboy just saying,,.
Member
Nov 18 2010 02:48pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 22:06)

Helt sikkert!
- Bryan synes jeg også er blevet ret popular, han er også en tier char, så det undre vel ikke nogen.
- King er en af de fedeste, han holder hele vejen igennem. B)
- Bruce er sindsyg hård, han skal ikke have mange chancer før det gør ret ondt og så er det nogle fede juggles han har.

Hader og stå overfor Zafina, nok min manglende erfaring med hende der gør at jeg helst undgår og møde hende.

Bryan er blevet populær ja, men det er jo nok grundet af hans sindsygt hårdslående Hand of doom, Fishermans hook osv..
King er overrated imo, han er sej nok hvis man mestre hans throws og combo, Jeg er selv stor fan af hans Mexican combo, 1 combo = perfect kill xD
Bruce har været overpoweret siden 2'ern, han har jo sindsyg range og han er forholdvis hurtig..

Zafina er den hurtigste char i spillet, hun har også de fede stance, kan man finde ud af at bruge det er man uovervindelig, tror faktisk kun det er Heihachi eller Yoshi der har en ordentligt chance.. Men det er kun baseret på peronlig erfaring..
Havde du set filmen ?
Member
Nov 18 2010 03:27pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 09:48pm)
Bryan er blevet populær ja, men det er jo nok grundet af hans sindsygt hårdslående Hand of doom, Fishermans hook osv..
King er overrated imo, han er sej nok hvis man mestre hans throws og combo, Jeg er selv stor fan af hans Mexican combo, 1 combo = perfect kill xD
Bruce har været overpoweret siden 2'ern, han har jo sindsyg range og han er forholdvis hurtig..

Zafina er den hurtigste char i spillet, hun har også de fede stance, kan man finde ud af at bruge det er man uovervindelig, tror faktisk kun det er Heihachi eller Yoshi der har en ordentligt chance.. Men det er kun baseret på peronlig erfaring..
Havde du set filmen ?

Det kan du have ret i omkring Bryan, han er sgu vild.
King er ikke en jeg spiller fordi han er rated højt, har altid kunne lide ham siden 1'eren, men har altid trænet ham så meget dog.
Bruce er altid hård, han har også nogle vilde combos og høj dmg output.

Er overhoved ikke fan af Zafina, som sagt hader jeg og spille imod hende.

- Ja jeg har set den, synes den er noget være lort.
Member
Nov 18 2010 03:30pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 23:27)
Det kan du have ret i omkring Bryan, han er sgu vild.
King er ikke en jeg spiller fordi han er rated højt, har altid kunne lide ham siden 1'eren, men har altid trænet ham så meget dog.
Bruce er altid hård, han har også nogle vilde combos og høj dmg output.

Er overhoved ikke fan af Zafina, som sagt hader jeg og spille imod hende.

- Ja jeg har set den, synes den er noget være lort.

Syntes ikke bruce er så voldsomt hård igen, han har bare lange combos og hurtighed på hans side, lige som zafina..
Jeg ville meget gerne invitere til en gang tæv med zafina vs whomever du vil xD
Bryan er den eneste seje i filmen hvis du spørger mig, ellers er den skod hele vejen igennem, de har fucked historien helt op.., jeg har art books siden 1'ern, alle spillene og alt merchandise, jeg er fan med stort K..
Member
Gold: 7,454.00
Nov 18 2010 03:59pm
Bob > all
Member
Gold: 655.43
Nov 18 2010 04:03pm
Quote (xz-master @ Nov 18 2010 11:59pm)
Bob > all

Yushimitsu > all
Spiller ham altid, spiller ikke tit, men det er altid ham jeg spiller, når jeg endelig spiller Tekken..
Member
Gold: 9,250.00
Nov 18 2010 04:06pm
Jeg synes nu Hwoarang eller Law er ret nice og spille med :)
Member
Nov 19 2010 06:19am
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 10:30pm)
Syntes ikke bruce er så voldsomt hård igen, han har bare lange combos og hurtighed på hans side, lige som zafina..
Jeg ville meget gerne invitere til en gang tæv med zafina vs whomever du vil xD
Bryan er den eneste seje i filmen hvis du spørger mig, ellers er den skod hele vejen igennem, de har fucked historien helt op.., jeg har art books siden 1'ern, alle spillene og alt merchandise, jeg er fan med stort K..

Bahh Zafina er en kost, hun skal sgu ned med nakke, færdig arbejd! B)
Fair nok, men ja filmen var en stor skuffelse, selvom man nok godt kunne regne ud at den ville skuffe.
- Synes dog Raven var godt efterlignet.

Quote (xz-master @ Nov 18 2010 10:59pm)
Bob > all

Kan ikke tage Bob seriøst på nogen måde.

Go Back To Dansk Topic List
Prev1141516171821Next
Add Reply New Topic New Poll