Quote (JVL @ 3 May 2013 00:18)
Hvorfor vil du anbefale det? Og er det så før eller efter træning?
Men ødelægger light træningen ikke lidt ideen med restitution?
Mht. forskellige øvelser så kan jeg efter at have set overstående videoer godt se ideen i frorhold til abs, da der både er upper, lower og siderne man skal træne.. så det er 3 forskellige øvelser med 3x 8-12 hver. Og kan godt se det med ryggen også, men kan ikke i forhold til triceps og biceps osv... kan du forklarer hvorfor?
Kom også til at tænke på noget helt andet. I de set af 3x 8-12 skal jeg så tage det samme kg alle 3 gange eller skal man tage max første gang og så skære lidt ned? Hvad er mest optimalt.
"Hvorfor vil du anbefale det? Og er det så før eller efter træning?" --> kommer an, hvis du træner for at tabe vægt ville jeg sige i starten, hvis det bare er for at være trimmet ville jeg sige efter.
"men kan ikke i forhold til triceps og biceps osv... kan du forklarer hvorfor?" --> Det sån set bare for at give dem noget ekstra træning, du kunne også tage de "light" triceps/biceps ud af programmet, igen det kommer an på hvad man selv synes er bedst.
"Kom også til at tænke på noget helt andet. I de set af 3x 8-12 skal jeg så tage det samme kg alle 3 gange eller skal man tage max første gang og så skære lidt ned? Hvad er mest optimalt. " --> start med at varme op (med den muskle du skal træne self).
og så tag de samme kg i alle 3 sets, eller øg dem en smulle, så du feks starter på 50, og slutter på 60, men ville forslå du brugte samme kg i alle 3 sets for at få den korrekte form inden du begynder at prøve på noget der bliver for tungt så du fucker formen op.