Quote (Headshot @ 29 Nov 2011 20:34)
Jeg vil lige fortælle en lille historie..
Der var engang en dreng med en kæreste hvis profilbillede han ikke syntes så godt om, så han jokede med at han ville slå op på facebook hvis ikke hun ændrede det.
Drengen skrev endda en besked til hans kæreste før han gjorde det at det ikke var noget personligt og at han stadig elskede hende.
Da han havde slettet hende som kæreste på facebook, ringede hun til ham og råbte og skreg mens hun græd at han skulle skynde sig på facebook for at ændre det tilbage.
Drengen sagde undskyld og det var ikke meningen at hun skulle reagere sådan, kæresten svarede ikke..
Et par minutter efter skrev kæresten på drengens væg at han fanme måtte til at tage sig sammen og han var den største idiot hun nogensinde havde mødt, han kunne fanme ikke være det bekendt, var verdens største taber osv.
Drengen og kæresten sad stadig og skændtes over facebook om aftenen og kæresten synes at drengen kun gjorde det for at spille "smart" overfor vennerne og at hun tvivlede på om han overhovedet elskede hende.
- Ville i mene at kæresten overreagerede i denne historie?
Jeg ville mene at nogen tillægger facebook en alt for stor betydning.
Har selv været sammen med min nuværende kæreste i 2 år her d. 11., men vi har aldrig "offentliggjort det på facebook" endnu.
Men for at svare dig, nej det synes jeg ikke, men hvis ikke hun kunne se det sjove i det, kan jeg da godt se hvorfor. Op på hesten igen.