Quote (Monze @ 17 Feb 2013 23:55)
Det er svært når man ikke kan ligge på ryggen/siden eller sidde ned. Jeg føler mig ret begrænset lige pt. og det er en kamp bare at gå på lokum. Jeg kan slet ikke overskue de næste par dage hvis ikke det snart bliver bedre. Jeg HÅBER jeg kan få en operation ASAP.
Cysten sidder lige under mit haleben og det gør så ondt at jeg ikke engang kan have en dyne over røven når jeg ligger på maven.
For 2 dage siden var det fint, så det er gået pænt stærkt.
okay det lyder for sygt.. Jeg har heldigvis aldrig haft nogle problemer med mine knæ, så aner ikke rigtig noget om det? Hvis du snart får en operation, hvad er tidshorisonten så derefter? Hvor lang tid til at gå ordentligt, hvor lang tid før du er 100%, etc?
Quote (Lot2 @ 18 Feb 2013 00:33)
Hvorfor træner du bicep med bryst? Og hvordan fanden har du overskud til at træne noget som helst efter ben?

Du kan sagtens sætte flere træningsdage ind, hvis bare du træner de mindre muskelgrupper som du alligevel træner med de store muskelgrupper.
bryst/tricep, ryg/bicep, lår/baller/leg, skuldre/mave.
Her er det eneste du skal tænke på at ben ikke må være efter ryg, skuldre helst ikke før eller efter bryst/ryg. Eksempelvis
Mandag:
ryg bicepTirsdag:
benOnsdag: skuldre/mave
Torsdag: pause
Fredag: bryst/tricep
Lørdag: ben
Søndag: pause/armdag whatever
fail.