d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev113141516171597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 10:44am
Quote (Monze @ 9 Oct 2011 18:39)
Ja jeg har set den i et link du tidligere skrev. Den er jo alt for vild! En skam den blev nappet på den måde, men det er desværre vilkårerne når man spiller public games :(


Ja men det var egentligt 4 andre okay respektede brugere.
Men den er alt for vild i værdi.
altså du kan gå ind og købe En Playstation 3, Xbox 360 eller andet lækkert for det beløb.

Quote (TheAngel @ 9 Oct 2011 18:42)
Hvem scammede? :o


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57935470&f=272
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 10:45am
Quote (eLmasten @ Oct 9 2011 06:43pm)



:D - man er vel ikke Asiat for ingenting?!


Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 10:46am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 05:45pm)
http://troll.me/images/futurama-fry/not-sure-if-trolling-or-serious.jpg


serious :ph34r:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 9 2011 10:46am
Quote (eLmasten @ 9 Oct 2011 18:43)
:D - man er vel ikke Asiat for ingenting?!


haha respekt :D
men seriøst man får virkeligt ondt i fingeren hurtigt^^ man laver ikke andet end at trykke på sin mus
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 10:47am
Quote (waw @ Oct 9 2011 05:46pm)
haha respekt :D
men seriøst man får virkeligt ondt i fingeren hurtigt^^ man laver ikke andet end at trykke på sin mus


tyvm - tror jeg :D ?

alt det trykkeri minder mig bare om da man var barn og sad på Netstationen hahaha
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 10:49am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 06:44pm)
Ja men det var egentligt 4 andre okay respektede brugere.
Men den er alt for vild i værdi.
altså du kan gå ind og købe En Playstation 3, Xbox 360 eller andet lækkert for det beløb.



http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57935470&f=272


Oh that is just cruel :(
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 11:07am
Quote (eLmasten @ 9 Oct 2011 18:47)
tyvm - tror jeg :D ?

alt det trykkeri minder mig bare om da man var barn og sad på Netstationen hahaha


Det var for epic.
Shit jeg kom langt i det :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 11:09am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 06:07pm)
Det var for epic.
Shit jeg kom langt i det :)


haha yeah det var så nice !
var lvl 18 B)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 11:10am
Quote (eLmasten @ 9 Oct 2011 19:09)
haha yeah det var så nice !
var lvl 18  B)


Havde brugeren Atmos med special briller level 19.
en lejlighed fyldt med palmer og en gammel Cola BG.

ROFL. gik alt for meget op i det.
tjente også en del IRL penge på det.

This post was edited by ZwiX on Oct 9 2011 11:10am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 11:13am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 07:10pm)
Havde brugeren Atmos med special briller level 19.
en lejlighed fyldt med palmer og en gammel Cola BG.

ROFL. gik alt for meget op i det.
tjente også en del IRL penge på det.


Wtf u talkin abut?
Go Back To Dansk Topic List
Prev113141516171597Next
Closed New Topic New Poll