Quote (Monze @ May 16 2011 08:19pm)
Jeg er ganske sikker på at det ikke er pga. smuling af sprut og cigaretter at grænsen bliver "lukket" igen. Se bare i denne uge hvor de har taget adskillige østeuropæer der har forsøgt at eksportere tyvekoster ud af landet. Havetraktorer, motorcykler, cykler og værktøj i MASSEVIS er bare nogle af de ting de har konfiskeret. Nogle mennesker mangler altså disse ting og forsikringsselskaberne slipper for at betal for dem. Man kan sagtens argumentere for at denne form for besparelse også tæller med i "indtjeningen" til genindførsel af grænsen. Med hensyn til at det skulle begrænse antallet af turister så tror jeg ikke det kommer til at have den store effekt. Du skal alligevel have pas med når man krydser grænsen i dag og det er jo ikke alle der bliver tjekket så det tager måske kun et par minutter at komme igennem.
Jeg er totalt for ideen og jeg kan ikke se hvorfor der er nogen der går så meget i selvsving over det.
ja det er en anden ting, som også er meget rar.
Quote (Slave @ May 16 2011 08:28pm)
Jeg er nu også temmelig sikker på det er Dansk folkeparti der er skyld i det her, og kan godt se hvis man aldrig kommer dernede så er det ikke et problem, men det vil give en fartsækning idet der er folk i uniform dernede så sænker folk deres fart, det vil give kø. og kø vil spilde min tid jeg er ofte over grensen og jeg gider da ikke spilde min tid i en unødvenlig kø, desuden har jeg ikke noget pas og de vil stoppe ca vær 100 biler så jeg vil blive stoppet ca 1 gang i året så nu skal jeg også ud og invistere i sådan et, og den ene gang i året jeg skal stoppes er bare enu mere spild af min tid så jeg mener det er noget lort.
Du skal altid have pas med dig, da vi i danmark ikke har andet internationalt dækkende legitimation

Heller ikke kørekortet.