Quote (Qhotex @ Jan 20 2011 04:00pm)
Det er et generelt problem ved mange mennesker, hvide som sorte, gule eller hvilke farve de har. Det er her at mange tager det som et racistisk problem.
Jeg havde engang en svigerbror som var lidt pumpet. Han var en aften i byen og fik et par på hovedet af nogle indvandrer. Min kæreste og jeg sagde til ham at det jo var fordi at han på en måde lagde op til det ved at virke "truende" på grund af sin krop, hvilket jo sker for mange fyre når de har fået lidt at drikke. Selvfølgelig var der en pige indblandet, i det hele.
Fra den dag hadede han alle indvandrer og sagde de alle skulle skrubbe hjem til hvor de kom fra. Jeg tror det er sådan at det bliver et racistisk problem i stedet for at det er enkelt personer.
Du virker også bedre nu end mit første indtryk af dig.

Stakkels brormand

, har altid talt mig ud af slås kampe siden jeg var 14... lige med borset fra en nytårs aften sidste år.
hvis man har fornuften i orden og ikke er for fuld kan man for det meste, "flinke" sig ud af et slagsmål (fundet det mest effektivt at være afslappet og tale pænt). ellers duk dig duk dig slå løb væk.
Og i ligemåde, man skal jo lige lære hinanden at kende

du virker sku flink og ret intelligent.
Quote (Molle_fkk @ Jan 20 2011 04:03pm)
Præcis sådan man bør gøre, imo

Ja den er blevet mere fornuftig en den var igår

det da godt. håber også vi fik lidt fornuft ind i hovederne på dem der var havde splittede meninger om emnet. (her under os til dels mig selv)
rettelse :b
This post was edited by crazysmoker92 on Jan 20 2011 10:11am