Quote (Qhotex @ Thu, May 21 2009, 06:56pm)
Burde du ikke tage det lidt seriøst i stedet for at lave et reply som ikke hjælper på situationen?
Er det fordi ikke forstår hvad jeg skriver eller er det fordi du skal have en provokativ attitude?
Hvis du ikke forstår det vil jeg gerne forklare det, hvis du gør så svare jeg ikke, da det ikke nytter at prøve at kommunikerer et budskub ud til typer som dig.
Det er et fælles arbejde at holde spam, flame og andet indhold som ikke hører til her, væk fra siden.
Personligt synes jeg det informative niveau burde være højere, vi kunne lære noget af hinanden, i stedet for små korte beskeder om ingenting. Vi kunne lære noget
Selvfølgelig vil vi være sure på hinanden til tider, vi er alle forskellige. Men vi skal respekterer hinanden for de ting vi gør og siger, men i samme åndedrag holde os indenfor sidens regler.
Selvfølgelig reported. Men det var måske også for sjov den besked ?
Du er nød til at udtrykke dig lidt mere klart, hvis vi skal forstå din form for humor.
why so serious?
du har altid tonsvis af seriøse & hippie prædiker at fyre af, magter næppe at besvare dem, mens du spiller så kæphøj med dine trusler om reports som rager mig en hat & dine klamme fugle photoer taget fra google.
JEG ER BLANK