Quote (Marquina @ 7 Dec 2012 19:10)
nej?
hvis du spiser carbs sent og du ikke får brændt det af, ergo sætter det sig på fedtdepotet, hvis du derimod får brændt det af

træning w.e så kan det bruges, carbs giver energi, du skal have det om morgen, før træning og lige efter træning med protein, hvis du skal være fuldstændig rippet, skal du ikke have mere af det senere hen, så er det protein og fedt, hvorfor fuck tror du der er noget som hedder high protein low carb diets? jeg kender en del folk som har stillet op og de siger præcist det samme, og du kan læse det samme, hvis du er sulten før du går i seng, spis noget med langsomarbsoberende protein i, f.eks. kan du lave en shake af 10-15g whey for hurtig og 20-35g casein for at få forsyningerne gennem natten, du ved åbenbart ikke en skid så hvorfor ikke lukke røven ? find mig et link hvor der står du skal fyre en masse carbs om aften.
læs min post igen...
og har aldrig sagt man skal fyre en masse carbs om aften XD, har sagt man sagenst kan spise det for at holde sin vægt hvis man vil tag på.
din post der med at man skal have carbs om morgnen / dagen / aften efter man har trænet giver jeg dig ret i.
det var dog ikke det du gav udtryk for i din tidliger post, der gjorde du det klart at han skulle bruge fedt som en energi kilde
HVILKET ER FORKERT (med mindre man er vild fed)
læs også den quote jeg lagde ind i min post hvordan carbs går hånd i hånd med proteiner.
du burde selv lukke røven din forpullet lille horeunge, du skal fandme ikke give råd ud til folk når du ikke aner hvad du laver.