d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev11331341351361371003Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 7,525.26
Jan 3 2010 09:18am
Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 16:11)
Vi/du kan da bare lave et topic i Site suggestion om at Paul skal forbyde Unperm items da det er imod Blizzards regler, og at det ville være passende at han støttede/overholdte de regler.

Problemet er jo at det i princippet er umuligt at afgøre hvorvidt et item er permanent eller ej. Der findes ingen sikre metoder, så dette er jo i princippet umuligt at holde kontrol med, netop pga. dupere, og fordi folks grådighed får dem til at overbevise folk om at deres item er permanent selvom det ikke er tilfældet.

Det kan nok godt lyde meget seriøst osv osv. men det er bare en lille uppercut til folk som jeg synes bør genoverveje hvad de egentlig støtter. Og ja, det er bare et spil, kunne for så vidt være ligeglad. Blizzard har jo også mere eller mindre meldt pas de sidste par år, da de nok har tjent deres, hvem ved.

Det er et spørgsmål om moral efter min vurdering.
Member
Gold: 0.00
Jan 3 2010 09:20am
Quote (Juegos @ Jan 3 2010 03:08pm)
hej alle sammen håber i har haft en god jul og et godt nytår

Jo tak og ilm :)
Member
Jan 3 2010 09:20am
Quote (Znuggle @ Jan 3 2010 05:18pm)
Problemet er jo at det i princippet er umuligt at afgøre hvorvidt et item er permanent eller ej. Der findes ingen sikre metoder, så dette er jo i princippet umuligt at holde kontrol med, netop pga. dupere, og fordi folks grådighed får dem til at overbevise folk om at deres item er permanent selvom det ikke er tilfældet.

Det kan nok godt lyde meget seriøst osv osv. men det er bare en lille uppercut til folk som jeg synes bør genoverveje hvad de egentlig støtter. Og ja, det er bare et spil, kunne for så vidt være ligeglad. Blizzard har jo også mere eller mindre meldt pas de sidste par år, da de nok har tjent deres, hvem ved.

Hvis det bliver illegal at sælge unperm items på jsp bliver der mindre og mindre unperm items, da dem der kan dupe kun kan sælge til mates.
Folk som gerne vil købe unperm items på Jsp, kan lige pludslig ikke, og på den måde bliver risikoen for unperm items mindre og mindre.
Member
Jan 3 2010 09:24am
Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 16:20)
Hvis det bliver illegal at sælge unperm items på jsp bliver der mindre og mindre unperm items, da dem der kan dupe kun kan sælge til mates.
Folk som gerne vil købe unperm items på Jsp, kan lige pludslig ikke, og på den måde bliver risikoen for unperm items mindre og mindre.

Dette scenarie er efter min mening helt urealistisk, igen vil jeg henvise til ordet moral, og som det er nu tror jeg også det klogeste er at lade al handel være åben og så må folk tage sig selv i agt. Paul kan heller ikke indføre en lov da det vil gøre ham forpligtet til at opretholde den, og da det er umuligt at vide om et item er permanent eller ej vil dette være umulig og det kan Paul ikke stå til ansvar for, så det er helt urealistisk.

Det bedste ville være hvis folk indså hvor forkert det var og smed alle items de vidste var dupede over på et account og slettede det. Men der er jo Forum Guld i lortet ;)
Member
Gold: 29,415.28
Jan 3 2010 09:25am
Quote (Znuggle @ 3 Jan 2010 17:18)

Jeg forstår dig godt Emil, men tænk hvis unperm items blev forbudt og sælge på D2jsp så ville folk gøre det i smu også kan chancen for at flere køber unperm as perm blive større også er der ingen trade topics fra det unperm bb er købt i også bliver personen aldrig locked og scammer tagged
Member
Jan 3 2010 09:28am
Lad os bare sige at D2 er blevet et nedern spil.. alt for mange BM spiller og Dupes og alt det lort..
Member
Quote (inzinity @ 3 Jan 2010 16:25)
Jeg forstår dig godt Emil, men tænk hvis unperm items blev forbudt og sælge på D2jsp så ville folk gøre det i smu også kan chancen for at flere køber unperm as perm blive større også er der ingen trade topics fra det unperm bb er købt i også bliver personen aldrig locked og scammer tagged

Jeg vil lige slå fast at jeg aldrig har foreslået at det skulle være forbudt at handle med disse items, siger det modsatte. Det er nemlig umuligt at kontrollere. Læs min sidste post.

Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 16:28)
Lad os bare sige at D2 er blevet et nedern spil.. alt for mange BM spiller og Dupes og alt det lort..

Okay, men så bliver jeg bare nødt til at sige det én gang til: Hvorfor støtter du så dupere ved at sælge deres ting og ødelægge spillet yderligere? Forstår slet ikke din måde at ræsonnere på. Så slet da den account med ting og tilkendegiv at du mener hvad du lige har sagt. Nemlig at "alt for mange BM spiller og Dupes", nu kan du jo reducere antallet ved at slette den account, hvis din grådighed tillader det.

This post was edited by Znuggle on Jan 3 2010 09:32am
Member
Gold: 29,415.28
Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 17:28)

Jeg har intet imod Permed items men alt unperm skal bare væk
Member
Jan 3 2010 09:31am
Quote (inzinity @ Jan 3 2010 05:28pm)
Jeg har intet imod Permed items men alt unperm skal bare væk

Og det er et umuligt ønske..
Hvis alt bare var ligesom Classic.. ingen bugged items..

This post was edited by Gerner on Jan 3 2010 09:33am
Member
Warn: 40%
Jan 3 2010 09:40am
Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 16:31)
Og det er et umuligt ønske..
Hvis alt bare var ligesom Classic.. ingen bugged items..

vouch, men derfor er det godt men kan spille classic stadig jo :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev11331341351361371003Next
Closed New Topic New Poll