Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 15:26)
De kan jo bare lade hver med at købe unperm items.
Det er jo lige præcis derfor der aldrig er nogen tråde i S/A-forum der omhandler trades af upermanente items solgt som permanente... Eller vent, dem er der jo tonsvis af. Dette viser jo med al tydelighed at folk der ønsker at spille spillet som det er ment, ikke kan føle sig sikre på de ting de køber. Så hvis du sælger 10 styks 20 life/5res smallcharms til en gut der så sælger dem som permanente til en anden gut har du indirekte været årsag til at en person er blevet snydt.
Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 15:26)
Og jeg har da heller ikke tænkt mig at sælge unperm items 24/7, har kun 1 acc og når jeg er done med den finder jeg nok bare på noget andet.
På den måde er du jo med til at gøre chancen for at folk stoler på dig i fremtiden endnu mindre. I det sekund jeg erfarede at du solgte upermanente ting, dvs. at du moralsk ikke har et problem med det, der mister jeg al mulig lyst til at købe ting der kommer fra dig af.
Quote (Gerner @ 3 Jan 2010 15:31)
jaja ^^ men har aldrig prøvet at sælge det før, så hvorfor ikke prøve når man nu fik et godt tilbud

Jeg kan slet ikke forstå hvordan at du, hvis du kan lide spillet Diablo, kan få dig selv til at sælge ting der bevidst er lavet med metoder der forbryder sig imod Blizzards EULA eller på andre måder violerer deres termer der skal sikre et "legit gameplay". Synes det er forkasteligt at se at folk er så grådige.
Hvad nu hvis der var en anden person der virkede troværdig og som også "fik et godt tilbud" kom og spurgte dig om du ville købe et item for 5000 forum guld og det måske var 8000 værd? Måske ville du købe det, og måske ville det forsvinde samme dag? Dejlig karmaboomerang.
Ja det er i hvert fald min mening.
Dette skal ikke forståes som "rage" eller et personligt angreb, men jeg kan simpelthen ikke forstå at nogen mennesker vælger at vise deres respekt for at spil de garanteret har nydt engang eller stadig gør, ved at ødelægge det for andre og måske i sidste ende dem selv.
This post was edited by Znuggle on Jan 3 2010 08:48am