d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > God Humor - Ligestilling > Jer Der Ikke Kan Tåle Kig Ikke
Prev1121314151619Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 26 2013 11:04am
Quote (MischaDK @ 26 Jul 2013 18:53)

Hvorfor poster du ikke noget nyt herude fra? Fx den pistol, som nogle unger fandt her i jul, hvor de kom til at skyde en af drengene i benet.
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jul 26 2013 11:10am
Quote (Grandebedte @ Jul 26 2013 06:04pm)
Hvorfor poster du ikke noget nyt herude fra? Fx den pistol, som nogle unger fandt her i jul, hvor de kom til at skyde en af drengene i benet.

http://www.youtube.com/watch?v=T278QxI-ve4
Member
Gold: 20.00
Jul 26 2013 11:13am
Quote (MischaDK @ Jul 26 2013 07:10pm)

Out of topic spørgsmål, men hvorfor er det du har marley som sig?
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jul 26 2013 11:22am
Quote (exiter_dk @ Jul 26 2013 06:13pm)
Out of topic spørgsmål, men hvorfor er det du har marley som sig?

http://www.youtube.com/watch?v=Ha1HPCU_4F4
Member
Gold: 20.00
Jul 26 2013 11:32am
Quote (MischaDK @ Jul 26 2013 07:22pm)

Nu spurgte jeg om noget helt andet
Member
Gold: 490.00
Jul 26 2013 01:52pm
Mogens Glistrup var en hamrende racistisk mand og han var, og er, en skamplet for Danmark.
En person med samme holdninger, men med mindre intelligens, havde været medlem af nazistpartiet.
Member
Gold: 3,440.83
Jul 26 2013 02:48pm
Quote (Lot2 @ Jul 25 2013 01:52am)
Einstein var på den ene side agnostic, på den anden pantheisk, altså troen på at alle væsner og organismer er guder i sig selv.

Einstein var altså ikke religøs. Kom igen, ignorant = taber.

behøves jeg virkelig fortælle at det var et sarkastisk troll svar på et sarkastisk dumt indlæg?

og så ved du vidst ikke helt hva du snakker om gør du? men vi kan godt lige tage den

der er ikke noget der hedder på den ene og anden side, man kan ikke være ½ atheist og ½ theist, ligesom man ik kan være ½ kristen ½ muslim på samme tid, og Einstein var panteist

nu sletter jeg lige nogle ord fra din quote så du kan se hvad det egentlig er du siger

Quote (Lot2 @ Jul 25 2013 01:52am)
Einstein var pantheisk, altså troen på "guder"

panteisme er mere indviklet end du lige tror

The first known use of the term pantheism was by English mathematician Joseph Raphson in his work De spatio reali, written in Latin and published in 1697.[8] In De spatio reali, Raphson begins with a distinction between atheistic ‘panhylists’ (from the Greek roots pan, "all", and hyle, "matter"), who believe everything is matter, and ‘pantheists’ who believe in “a certain universal substance, material as well as intelligent, that fashions all things that exist out of its own essence.”[9] [10] Raphson found the universe to be immeasurable in respect to a human's capacity of understanding, and believed that humans would never be able to comprehend it.[11]

Einstein troede ikke på en personlig gud som en alm theist, men at alt er skabt og er til for en årsag, alt er planlagt og umåleligt, intet er tilfældigt, han troede på at alt gik op i en højere enhed = guddommelighed. og det var denne tro der gjorde han ikke ville erkende quantum mekanik og kom med sin berømte quote "GOD does not play dice with the universe"

panteisme er noget religiøst vrøvl og troen er blevet kørt ned af nutids videnskab stort set lige siden Einsteins død

og du snakker om at være ignorant? :D

This post was edited by lulzz on Jul 26 2013 03:02pm
Member
Gold: 3,440.83
Jul 26 2013 03:42pm
Quote (IAcid @ Jul 25 2013 01:52pm)
http://images.persephonemagazine.com/wp-content/uploads/2012/10/kingofpopcorn1.gif

Har du store problemer med dig selv?

mine klunker er faktisk ekstremt store, det er lidt et problem når jeg skal sidde ned.. ellers ikke rigtig, hva med dig?

Quote (dawnofdead @ Jul 25 2013 04:14pm)
Det er jo præcis det du gør. Hvis du gerne vil behandles pænt må du jo selv lære at tale pænt. Men bliv ved med at tude som en lille tøs så kommer du langt i livet, men det er jo nok det du gør når du skal have din vilje hjemme hos dine forældre.

lol hva har du så ondt i røven over :D er du blevet mishandlet som lille eller er det pga dit hovedet er deroppe 95 % af tiden eller hva er problemet? magen til hyklerisk kælling skal man da lede længe efter

vi andre deler holdninger som er relevante til topic, du kommer jo bare og lader din dobbelt moralske flod at tåre regne ned over folk, så tag dog en kiks og mand dig op lol

og du tror vel seriøst ikke at jeg tager mig det mindste af vores små latterlige samtaler herinde ? :D hvis jeg vil have en samtale med nogle som har noget mellem ørene og tage det seriøst så bliver det næppe på det her forum

Quote (dawnofdead @ Jul 25 2013 04:20pm)
Hvad er det du ikke fatter, vold avler vold. Så længe du selv sviner folk til vil du selv blive svinet til. Skulle man ikke tro med alt det tuderi.

husk dit eget lille citat her, ik skvat ? :)

This post was edited by lulzz on Jul 26 2013 03:59pm
Member
Gold: 75.00
Jul 26 2013 05:50pm
Quote (lulzz @ 26 Jul 2013 23:42)
mine klunker er faktisk ekstremt store, det er lidt et problem når jeg skal sidde ned.. ellers ikke rigtig, hva med dig?

lol hva har du så ondt i røven over :D er du blevet mishandlet som lille eller er det pga dit hovedet er deroppe 95 % af tiden eller hva er problemet? magen til hyklerisk kælling skal man da lede længe efter

vi andre deler holdninger som er relevante til topic, du kommer jo bare og lader din dobbelt moralske flod at tåre regne ned over folk, så tag dog en kiks og mand dig op lol

og du tror vel seriøst ikke at jeg tager mig det mindste af vores små latterlige samtaler herinde ? :D hvis jeg vil have en samtale med nogle som har noget mellem ørene og tage det seriøst så bliver det næppe på det her forum

husk dit eget lille citat her, ik skvat ? :)

Quote (dawnofdead @ 24 Jul 2013 08:03)
jeg har oplevet alle sider af udlændinge på min egen krop

Hahahahah
Member
Gold: 4,234.00
Jul 26 2013 06:33pm
Quote (lulzz @ Jul 26 2013 08:48pm)
der er ikke noget der hedder på den ene og anden side, man kan ikke være ½ atheist og ½ theist, ligesom man ik kan være ½ kristen ½ muslim på samme tid, og Einstein var panteist

nu sletter jeg lige nogle ord fra din quote så du kan se hvad det egentlig er du siger

Igennem Einsteins værker gør han det adskillige gange klart at han er usikker på hvilken trosretning han tror på. Spinozism, som var en af trosretningerne Einstein beskrev sig selv som værende en del af, blev på daværende tidspunkt set som atheistisk. Ift. din idiotiske kommentar, brugte man inden for denne trosretning ordet "gud" og "natur" synonymt. Derfor beskrev Einstein ikke sig selv som teist, men som værende troende på sekulær spiritualitet (Altså kun når han ikke lige mente at han var agnostic), desuden beskriver han det at være troende på en gud som værende "barnligt" og "naivt".

Yderligere, at slette halvdelen af det jeg siger for at fremsætte din pointe må da være definitionen på at tage noget ud af kontekst.

og

Quote (lulzz @ Jul 23 2013 03:07pm)

This post was edited by Lot2 on Jul 26 2013 06:38pm