Quote (FasterA @ Aug 22 2012 04:15pm)
Hun blev kørt ned af politiet som jagtede en fyr på cykelstier uden hjelm, med den fart de kom dør hun, hvad vil du så gøre?
Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.
Jeg ville da være sur over idioten på knallerten, men jeg ville da også være sur på politiet. Men det betyder jo ikke at det de gjorde var forkert, og hvis politiet har jagtet dig ind på de små stier, har han vel følt at det var en overskuelig situation.
Det er jo ligemeget hvem det er og hvad grunden var. Hvis en person der donerede en masse penge til velgørenhed og hjalp andre osv. skadede min datter for at undgå at en anden blev skadet, ville jeg sku da også blive sur.
Quote (lulzz @ Aug 22 2012 04:20pm)
du har da heller ik læst den post ordenligt som du svarede på
ja det er ok de prøver at stoppe en.. det er ik iorden at de prøver at påkøre en med 60+ i timen og det må de ikke. det er knallerten der starter det, men derfor kan politiet jo ik sige, nårrh hovsa der røg sku lige 7 børn på stigen og føreren er død, men fuck da det det var totalt hans egen skyld han kunne bare stoppe. det er op til politiet at stoppe efterfølgelsen hvis det bliver for farligt og den smutter for mange ofte uerfarne pansere
så ja, føreren er en kæmpe klovn, men der er der satme os mange politimænd der er, og de gør kun situationen værre i NOGLE tilfælde
som jeg skrev så kan jeg godt forstå de jagtede mig da jeg prøver at stikke af, men de får mig til at styrte med 60 i timen, som de slet ik må.. ik nok med det så rusker han i mig bagefter hvilket kunne have dræbt mig eller gjordt mit invalid for ingen verdens nytte, han burde spørge om jeg var okey eller om jeg skulle have hjælp. men han prøvede kun at forvære min skader. og det er her hele pointen ligger
har ik sagt noget om at de truer, du opfinder selv ting her -.- ... og kan høre du aldrig har oplevet den side af de københavnske betjente så kan ik se hvorfor du udtaler dig om det
Nej, men der røg ikke 7 børn i forsøget, og hvis politiet kørte efter ham, er det vel fordi de har følt de havde styr på situationen. Jeg siger da ikke politiet ikke kan gøre noget forkert, men jeg synes det ville være forkert at sige de ikke måtte jage kriminelle, fordi det kan blive farligt.
Som du forklarer det, så lyder det da ikke helt godt at de påkører dig på den måde og så går hen og rusker i dig. Selv, så synes jeg det er i orden (måske ikke med den hastighed, man kunne eventuelt have fundet en mildere måde, skal jeg ikke kunne sige), da du prøver at stikke af fra dem. Jeg synes slet ikke du skal have prøvet at stikke af fra dem.
Jeg har ikke oplevet den side af betjente, fordi jeg ikke er kriminel, og i de tilfælge jeg har været i kontakt med betjente, har jeg ikke været flabet eller gjort sagen værre ved at prøve at stikke af. Måske man bare skulle overholde loven?
This post was edited by Tigerss on Aug 22 2012 09:30am