d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev11213141516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 22 2012 09:15am
Quote (Tigerss @ Aug 22 2012 04:12pm)
Drengestreget eller ej. Det er imod loven, og derfor er det kriminelt. Og det er derfor jeg kalder det kriminelt.
Siger du det ikke er farligt at køre uden hjelm? Loven er ikke kun til at beskytte andre fra din adfærd, den er også til at beskytte dig. At du skal have hjelm på, er jo ikke for andres skyld. Selvmord er jo også ulovligt, men det involverer jo heller ikke andre end selvmorderen.

Og det kan godt være du synes Danmarks lovgivning skulle laves om, men den bliver ikke ændret fordi sætter farten op. Om du er enig i den eller ej, så er den der, og politiet forsøger at få folk til at overholde den.

Hvad jeg ville gøre hvis min 13-14årige datter blev kørt ned? Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.


Hun blev kørt ned af politiet som jagtede en fyr på cykelstier uden hjelm, med den fart de kom dør hun, hvad vil du så gøre?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 22 2012 09:20am
Quote (Tigerss @ Aug 22 2012 05:04pm)
Har ikke læst alle dine posts, men er du ikke en af dem der taler om at du stak af fra politiet?

Jeg kender ikke så meget til loven omkring knallerter, men synes det er i orden at politiet stopper folk der prøver at stikke af fra dem. Men hvis du mener de har brudt loven på den måde de standsede dig på, så skal du indsende en klage, ikke skrive om det på jsp.

Selvfølgelig har jeg mødt betjente, men de går trods alt ikke rundt og truer tilfældige mennesker på gaden.

"sidder på jsp 24/7" næste gang du smider fornærmelser omkring dig, bør du vide hvad du snakker om først. Har været på jsp ca. 1 gang om dagen de sidste par dage, før det har jeg ikke rigtigt været på (i hvert fald sjældent og sporadisk).
Forstår ikke dit forsøg på at ændre fokus ved dårlige fornærmelser.. eller tror du kun folk kan være uenige med dig, hvis de aldrig har talt med en betjent?


du har da heller ik læst den post ordenligt som du svarede på

ja det er ok de prøver at stoppe en.. det er ik iorden at de prøver at påkøre en med 60+ i timen og det må de ikke. det er knallerten der starter det, men derfor kan politiet jo ik sige, nårrh hovsa der røg sku lige 7 børn på stien og føreren er død, men fuck da det det var totalt hans egen skyld han kunne bare stoppe. det er op til politiet at stoppe efterfølgelsen hvis det bliver for farligt og den smutter for mange ofte uerfarne pansere

så ja, føreren er en kæmpe klovn, men der er der satme os mange politimænd der er, og de gør kun situationen værre i NOGLE tilfælde

som jeg skrev så kan jeg godt forstå de jagtede mig da jeg prøver at stikke af, men de får mig til at styrte med 60 i timen, som de slet ik må.. ik nok med det så rusker han i mig bagefter hvilket kunne have dræbt mig eller gjordt mig invalid for ingen verdens nytte, han burde spørge om jeg var okey eller om jeg skulle have hjælp. men han prøvede kun at forvære mine skader. og det er her hele pointen ligger

har ik sagt noget om at de truer, du opfinder selv ting her -.- ... og kan høre du aldrig har oplevet den side af de københavnske betjente så kan ik se hvorfor du udtaler dig om det


This post was edited by lulzz on Aug 22 2012 09:29am
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 22 2012 09:24am
Quote (FasterA @ Aug 22 2012 04:15pm)
Hun blev kørt ned af politiet som jagtede en fyr på cykelstier uden hjelm, med den fart de kom dør hun, hvad vil du så gøre?


Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.

Jeg ville da være sur over idioten på knallerten, men jeg ville da også være sur på politiet. Men det betyder jo ikke at det de gjorde var forkert, og hvis politiet har jagtet dig ind på de små stier, har han vel følt at det var en overskuelig situation.

Det er jo ligemeget hvem det er og hvad grunden var. Hvis en person der donerede en masse penge til velgørenhed og hjalp andre osv. skadede min datter for at undgå at en anden blev skadet, ville jeg sku da også blive sur.

Quote (lulzz @ Aug 22 2012 04:20pm)
du har da heller ik læst den post ordenligt som du svarede på

ja det er ok de prøver at stoppe en.. det er ik iorden at de prøver at påkøre en med 60+ i timen og det må de ikke. det er knallerten der starter det, men derfor kan politiet jo ik sige, nårrh hovsa der røg sku lige 7 børn på stigen og føreren er død, men fuck da det det var totalt hans egen skyld han kunne bare stoppe. det er op til politiet at stoppe efterfølgelsen hvis det bliver for farligt og den smutter for mange ofte uerfarne pansere

så ja, føreren er en kæmpe klovn, men der er der satme os mange politimænd der er, og de gør kun situationen værre i NOGLE tilfælde

som jeg skrev så kan jeg godt forstå de jagtede mig da jeg prøver at stikke af, men de får mig til at styrte med 60 i timen, som de slet ik må.. ik nok med det så rusker han i mig bagefter hvilket kunne have dræbt mig eller gjordt mit invalid for ingen verdens nytte, han burde spørge om jeg var okey eller om jeg skulle have hjælp. men han prøvede kun at forvære min skader. og det er her hele pointen ligger

har ik sagt noget om at de truer, du opfinder selv ting her -.- ... og kan høre du aldrig har oplevet den side af de københavnske betjente så kan ik se hvorfor du udtaler dig om det


Nej, men der røg ikke 7 børn i forsøget, og hvis politiet kørte efter ham, er det vel fordi de har følt de havde styr på situationen. Jeg siger da ikke politiet ikke kan gøre noget forkert, men jeg synes det ville være forkert at sige de ikke måtte jage kriminelle, fordi det kan blive farligt.
Som du forklarer det, så lyder det da ikke helt godt at de påkører dig på den måde og så går hen og rusker i dig. Selv, så synes jeg det er i orden (måske ikke med den hastighed, man kunne eventuelt have fundet en mildere måde, skal jeg ikke kunne sige), da du prøver at stikke af fra dem. Jeg synes slet ikke du skal have prøvet at stikke af fra dem.

Jeg har ikke oplevet den side af betjente, fordi jeg ikke er kriminel, og i de tilfælge jeg har været i kontakt med betjente, har jeg ikke været flabet eller gjort sagen værre ved at prøve at stikke af. Måske man bare skulle overholde loven?

This post was edited by Tigerss on Aug 22 2012 09:30am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 22 2012 09:29am
Quote (Tigerss @ Aug 22 2012 04:24pm)
Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.

Jeg ville da være sur over idioten på knallerten, men jeg ville da også være sur på politiet. Men det betyder jo ikke at det de gjorde var forkert, og hvis politiet har jagtet dig ind på de små stier, har han vel følt at det var en overskuelig situation.

Det er jo ligemeget hvem det er og hvad grunden var. Hvis en person der donerede en masse penge til velgørenhed og hjalp andre osv. skadede min datter for at undgå at en anden blev skadet, ville jeg sku da også blive sur.


Du har et helt forkert syn på tingene, det er ikke mig. JA de skal jagte en knallertfører, men der er også en grænse og i samme sekund de kunne spotte unge mennesker på de stier, burde de have vendt om
fordi chancen for at ramme dem var nok rimelig tæt på 80%.

Nu kender jeg ikek alle betjente, men ham betjenten som ville stoppe mig, kan love dig for at han ikke så det som overskuelig, når jeg uden problemer trækker fra dem i optræk og uden problemer kører forbi deres blokader
op til 4 gange, så det ikke overskueligt mere, han kørte af arrighed og det kunne jeg se på den måde han kom ud af bilen på, hvis han så situation som overskuelig, så var han ikke fløjet ud af bilen
og nærmest taget kvælertag på mig fordi jeg ikke gjorde som han sagde, hvis det var optaget eller noget, så kan jeg garantere dig for, at han var jobløs samme sekund videoen blev offentlig gjort og set i retten eller lign.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 22 2012 09:35am
Quote (Tigerss @ Aug 22 2012 04:24pm)
Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.

Jeg ville da være sur over idioten på knallerten, men jeg ville da også være sur på politiet. Men det betyder jo ikke at det de gjorde var forkert, og hvis politiet har jagtet dig ind på de små stier, har han vel følt at det var en overskuelig situation.

Det er jo ligemeget hvem det er og hvad grunden var. Hvis en person der donerede en masse penge til velgørenhed og hjalp andre osv. skadede min datter for at undgå at en anden blev skadet, ville jeg sku da også blive sur.



Nej, men der røg ikke 7 børn i forsøget, og hvis politiet kørte efter ham, er det vel fordi de har følt de havde styr på situationen. Jeg siger da ikke politiet ikke kan gøre noget forkert, men jeg synes det ville være forkert at sige de ikke måtte jage kriminelle, fordi det kan blive farligt.
Som du forklarer det, så lyder det da ikke helt godt at de påkører dig på den måde og så går hen og rusker i dig. Selv, så synes jeg det er i orden (måske ikke med den hastighed, man kunne eventuelt have fundet en mildere måde, skal jeg ikke kunne sige), da du prøver at stikke af fra dem. Jeg synes slet ikke du skal have prøvet at stikke af fra dem.

Jeg har ikke oplevet den side af betjente, fordi jeg ikke er kriminel, og i de tilfælge jeg har været i kontakt med betjente, har jeg ikke været flabet eller gjort sagen værre ved at prøve at stikke af. Måske man bare skulle overholde loven?


Den her diskussion er dybt godnat. Lad være med at diskutere med en idiot søde skat.
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 22 2012 09:35am
Quote (FasterA @ Aug 22 2012 04:29pm)
Du har et helt forkert syn på tingene, det er ikke mig. JA de skal jagte en knallertfører, men der er også en grænse og i samme sekund de kunne spotte unge mennesker på de stier, burde de have vendt om
fordi chancen for at ramme dem var nok rimelig tæt på 80%.

Nu kender jeg ikek alle betjente, men ham betjenten som ville stoppe mig, kan love dig for at han ikke så det som overskuelig, når jeg uden problemer trækker fra dem i optræk og uden problemer kører forbi deres blokader
op til 4 gange, så det ikke overskueligt mere, han kørte af arrighed og det kunne jeg se på den måde han kom ud af bilen på, hvis han så situation som overskuelig, så var han ikke fløjet ud af bilen
og nærmest taget kvælertag på mig fordi jeg ikke gjorde som han sagde, hvis det var optaget eller noget, så kan jeg garantere dig for, at han var jobløs samme sekund videoen blev offentlig gjort og set i retten eller lign.


Det kan da godt være, at han skulle have handlet anderledes, nu kender jeg jo ikke stierne eller situationen, men jeg synes det er forkert at prøve at argumentere for at de ikke skulle forsøge at stoppe dig fordi du ikke gider have en bøde for at køre uden hjelm, prøver at stikke af fra politiet og kører på en ulovlig knallert. Men jeg vil som udgangspunkt gå ud fra at politiet har handlet efter hvor overskuelig situationen var. Hvis du er uenig, må du jo klage over behandlingen, eller overholde loven næste gang.

Quote (JVL @ Aug 22 2012 04:35pm)
Den her diskussion er dybt godnat. Lad være med at diskutere med en idiot søde skat.


Skal til at gå alligevel :P. Men synes det er underligt at kriminelle synes ikke det er i orden politiet jager ham ind på en lille sti, men det er i orden at de selv bryder loven på i hvert fald 3 punkter.
"Danmarks regler er hul i hovedet, jeg synes at jeg burde måtte køre over 60 i timen på min knallert, så det er ok jeg gør det, men politiet må ikke jagte mig hvis jeg stikker af fra dem og kører ind hvor gående færdes"
Vil han have at de skal sende betjente til fods efter ham???

This post was edited by Tigerss on Aug 22 2012 09:39am
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 22 2012 09:48am
Quote (Tigerss @ Aug 22 2012 05:24pm)
Jeg ville nok græde, og tage hånd om hende så hun kunne blive rask igen.

Jeg ville da være sur over idioten på knallerten, men jeg ville da også være sur på politiet. Men det betyder jo ikke at det de gjorde var forkert, og hvis politiet har jagtet dig ind på de små stier, har han vel følt at det var en overskuelig situation.

Det er jo ligemeget hvem det er og hvad grunden var. Hvis en person der donerede en masse penge til velgørenhed og hjalp andre osv. skadede min datter for at undgå at en anden blev skadet, ville jeg sku da også blive sur.



Nej, men der røg ikke 7 børn i forsøget, og hvis politiet kørte efter ham, er det vel fordi de har følt de havde styr på situationen. Jeg siger da ikke politiet ikke kan gøre noget forkert, men jeg synes det ville være forkert at sige de ikke måtte jage kriminelle, fordi det kan blive farligt.
Som du forklarer det, så lyder det da ikke helt godt at de påkører dig på den måde og så går hen og rusker i dig. Selv, så synes jeg det er i orden (måske ikke med den hastighed, man kunne eventuelt have fundet en mildere måde, skal jeg ikke kunne sige), da du prøver at stikke af fra dem. Jeg synes slet ikke du skal have prøvet at stikke af fra dem.

Jeg har ikke oplevet den side af betjente, fordi jeg ikke er kriminel, og i de tilfælge jeg har været i kontakt med betjente, har jeg ikke været flabet eller gjort sagen værre ved at prøve at stikke af. Måske man bare skulle overholde loven?


snakker ik om den her sag. her har de bare lavet en alm jagt. han siger de lod ham køre igen 3 gange hvilket de skal, de kunne bare lukke hans vej 100 % som de gjorde med mig og se ham stå på snotten, men de har fulgt reglerne og gjordt det hensigtsmæssigt, måske lige bortset fra at de var ved at påkøre nogle andre som han siger, men meget svært at tage stilling til når man ik var der

jeg stoppede ikke fordi jeg vidste de ville tage min knallert med det samme og der var for 6k tun på..

de skal gøre det bedste forsøg de kan på at stoppe folk, men ik for enhver pris

og lol. ved ik hvorfor du tror at man skal være kriminel eller bryde loven eller være flabet for at møde dumme pansere, det forkerte tidspunkt på det forkerte sted og du kan risikere at stå model til hvad som helst

jeg bor mindre end 500 m fra 3 politistationer og staden.. der er pansere alle veje hele tiden

når jeg siger magtliderlig så mener jeg betjente der bruger deres magt unødigt og uden grund for at tilfredsstille et eller andet sygt oppe i deres hjerne

jeg snakker ik om en betjent der har fat i 5 smarte perkere der står og spiller op
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Aug 22 2012 09:53am
Hvorfor er det helt præcist politiets skyld, at de er nødt til at forfølge en hjerneblæst idiot på en knallert/scooter, som kører over 100km/t?
Selvfølgelig skal de lade være med at jagte ham på snævre stier. Så ved alle Danmarks hjerneblæste idioter jo, at de bare skal køre ad snævre veje, så følger politiet ikke efter dem.
Hvis du, FasterA, ville vise så meget hensyn til andre mennesker, som du mener politiet skulle have gjort, havde du slet ikke kørt så hurtigt.
Det handler ikke en skid om, om det politiet gør er rigtigt/forkert. Det handler om at du har et problem med autoriteter for "der er fandme ikke nogen der skal fortælle mig, hvordan jeg skal lave".
Ja, det er dumt af politiet at udsætte andre for farer, men havde de været nødt til det, hvis ikke FasterA var en jubelidiot af dimensioner på et stykke med metal bevægende sig med over 100km/t?
Nej, det var de ikke.

This post was edited by Kakaomanden on Aug 22 2012 09:54am
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Aug 22 2012 10:08am
Quote (FasterA @ Aug 22 2012 05:05pm)
This..

Kriminel og kriminel, det er ikke mere end drengestreger at køre på en tunet knallert. Man kan som sagt godt høre du aldrig har kørt knallert eller også har du bare glemt hvordan det er at være ung og køre på knallert.
Jeg er ikke til mere fare end alle andre ude i trafikken, tværtimod de fleste uheld på knallert/motorcykel involverer ikke andre end føreren af køretøjet. Cyklen er beregnet til de hastigheder ergo er den også bygget til det.

det er Danmarks regler der er skudt i hovedet, hvad vil du gøre hvis du havde en 13 14årig datter som blev kørt ned af politiet fordi de jagtede en idiot på knallert?
e/ og din datter blev kørt ned på en cykelsti helt afskåret fra vejen


plz stop med at retfærdiggør din handling med at du er ''ung''. Grow up (for dig en logisk sans).
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 22 2012 10:49am
Quote (Kakaomanden @ Aug 22 2012 04:53pm)
Hvorfor er det helt præcist politiets skyld, at de er nødt til at forfølge en hjerneblæst idiot på en knallert/scooter, som kører over 100km/t?
Selvfølgelig skal de lade være med at jagte ham på snævre stier. Så ved alle Danmarks hjerneblæste idioter jo, at de bare skal køre ad snævre veje, så følger politiet ikke efter dem.
Hvis du, FasterA, ville vise så meget hensyn til andre mennesker, som du mener politiet skulle have gjort, havde du slet ikke kørt så hurtigt.
Det handler ikke en skid om, om det politiet gør er rigtigt/forkert. Det handler om at du har et problem med autoriteter for "der er fandme ikke nogen der skal fortælle mig, hvordan jeg skal lave".
Ja, det er dumt af politiet at udsætte andre for farer, men havde de været nødt til det, hvis ikke FasterA var en jubelidiot af dimensioner på et stykke med metal bevægende sig med over 100km/t?
Nej, det var de ikke.


Knallerten KAN køre 120+ men det var ikke grunden til at de satte efter mig, jeg kørte lovligt bortset fra en hjelm, jeg havde lige tanket den og var kørt en tur på 5km for at sikre mig olieblandingen
var okay.
Go Back To Dansk Topic List
Prev11213141516Next
Add Reply New Topic New Poll