d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev112131415161597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 10:38am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 05:21pm)

Sådan :D Orb purchased!


nice gz ! :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 10:39am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:33pm)
lol fra din guild? :o hvad er sådan en basse værd? :p




<_<

This post was edited by TheAngel on Oct 9 2011 10:39am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 10:39am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 05:35pm)
Hah' Hvorfor lige det ?




;D fordi du er så aktiv her i det danske forum

så det kom ikke bag på mig det lige blev dig som oprettede :P
Jr Admin
Posts: 18,943
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 10:39am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 06:39pm)
<_<


You jelly :D

Edit: Aftensmad, brb. ^^

This post was edited by Arkheios on Oct 9 2011 10:39am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 9 2011 10:39am
Quote (ZwiX @ 9 Oct 2011 18:22)
Hey Monze har du set den level 50 dagger der blev droppet i nat.

Ladder slashers bedste.


Ja jeg har set den i et link du tidligere skrev. Den er jo alt for vild! En skam den blev nappet på den måde, men det er desværre vilkårerne når man spiller public games :(
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 10:41am
er Ladder Slashers sjovt ? har aldrig prøvet det før?
- er det et spil som man kun skal spille hvis man har været med fra starten eller er det også nice for "noobs"
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 10:41am
Quote (TheAngel @ 9 Oct 2011 18:33)
lol fra din guild? :o hvad er sådan en basse værd? :p


Undskyld overså lige dit post.
altså den blev solgt til 30k inden for nogle få timer.
men en ca 35000 FG.

Den blev godt nok scammet ingame. Der var masser drama i nat om det.
Da han var en velkendt bruger. og hans bror har et trusted tag.

Quote (eLmasten @ 9 Oct 2011 18:39)
;D fordi du er så aktiv her i det danske forum

så det kom ikke bag på mig det lige blev dig som oprettede :P


Er bare glad for jeg kan hjælpe andre.
synes ligesom jeg har opnået nok forum gold + jeg får stadig en del FG end fra min guild.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 10:42am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 06:41pm)
Undskyld overså lige dit post.
altså den blev solgt til 30k inden for nogle få timer.
men en ca 35000 FG.

Den blev godt nok scammet ingame. Der var masser drama i nat om det.
Da han var en velkendt bruger. og hans bror har et trusted tag.



Er bare glad for jeg kan hjælpe andre.
synes ligesom jeg har opnået nok forum gold + jeg får stadig en del FG end fra min guild.


Hvem scammede? :o
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 9 2011 10:43am
Quote (eLmasten @ 9 Oct 2011 18:41)
er Ladder Slashers sjovt ? har aldrig prøvet det før?
- er det et spil som man kun skal spille hvis man har været med fra starten eller er det også nice for "noobs"


hvis du kan lide at trykke meget med din mus, så ja :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 10:43am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 05:41pm)
Er bare glad for jeg kan hjælpe andre.
synes ligesom jeg har opnået nok forum gold + jeg får stadig en del FG end fra min guild.


det også en god ting ! - du har også hjulpet mig, tak :)

- nice at tjene FG på sin guild :D

. Overvejer at starte på D2 ladder efter reset, så kan jeg MÅSKE komme til at tjene lidt FG til rainbow orb :D

/e

Quote (waw @ Oct 9 2011 05:43pm)
hvis du kan lide at trykke meget med din mus, så ja :D


:D - man er vel ikke Asiat for ingenting?!

This post was edited by eLmasten on Oct 9 2011 10:44am
Go Back To Dansk Topic List
Prev112131415161597Next
Closed New Topic New Poll