d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Moskeer I København > Hvad Synes I?
Prev1121314151632Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 655.43
Jan 20 2011 09:44am
Quote (Qhotex @ Jan 20 2011 04:30pm)
Rettelse = Eksportør.

Quote (Qhotex @ Jan 20 2011 04:29pm)
genstridigt = Gensidig
Boombe = bombe.

Og Mads er tilbage ;)
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2011 09:44am
Quote (crazysmoker92 @ Jan 20 2011 04:19pm)
kulturen er ret meget deres religion champ, de lever og ånder for den. du har da ret "but still" men de må ikke bolle, drikke, spise vores national dyr. jeg har havde internationalisering i 10. klasse med 18/23 muslimer i klassen.
hvis vi skal acceptere deres kultur og religion skal de fucking os lære vores og tage den til sig! Sådan som jeg har oplevet er der ikke genstridigt respekt. De danskere i klassen prøvede at respektere det så godt de ku, men når der ikke var en respekt igen udvilkede hadet sig.
vores moderne verden kan ikke fungere med den kultur.
min mor er sprog skole lærer for indvandrer og har været det i over 20år,  hun siger præcist det samme. problemet er de ikke gir samme respekt som det forventes at vi skal.
/E synes ærligt talt kun det bringer problemer med sig, der kommer indvandrer bander, og terroisme. husk det danske flag blev brændt af. skal vi så boombe dem? de ville boombe os hvis vi gjor det.

Yes, men måden de opfatter deres religion på er meget anderledes end vores, på trods af at de 2 religioner minder meget om hinanden (har ikke læst koranen selv, men har fået at vide at den minder meget om bibelen)
Er enig i at de bør gøre noget for at integrere sig i vores samfund, men det betyder dog ikke at de skal opgive deres religion imo.

Bander og terrorisme er det nu altså kun et mindretal af muslimer der beskæftiger sig med. Ligesom alle danskere ikke rockere. Og nej, vi skal ikke bombe dem for at brænde det danske flag.
Member
Gold: 60.00
Jan 20 2011 09:47am
Quote (crazysmoker92 @ 20 Jan 2011 17:43)
er du dum eller hvad? fucking hader de dumme indvandrer der spille smart og glor. det betyder ikke jeg racist det betyder der folk jeg ikke lide. jeg kan heller ikke lide internet trolls, gør det mig til en internet racist?
selfølig har darvin noget med det her at gøre, det handler om tilpasseles.
det self ikke ondt med med "er du dum" det kommer bare bag på mig at du poster sådan noget.

Nej jeg ser mig klogere end gennemsnittet der bruger dette forum.
Så er det en synd at glo på andre? Kan jeg ikke helt forstå.

Du sagde bar du er racist over for dem der opfører sig dårligt? Så har du et selektivt had - Næppe racist.
Jamen, så hader du bare trolls ganske enkelt.

Det handler om tilpasning. Men nej, Darwin handler om hvem der overlever på grund af deres genetiske mutationer. Se f.eks finkerne i forhold til øerne.

Jeg stiller bare spørgsmål til dig.

Quote (JelleDK @ 20 Jan 2011 17:44)
Og Mads er tilbage ;)

Nah, vil bare gerne have vi hjælper hinanden med at højne vores sprogbrug.

Quote (Molle_fkk @ 20 Jan 2011 17:44)

Er enig i at de bør gøre noget for at integrere sig i vores samfund, men det betyder dog ikke at de skal opgive deres religion imo.

Bander og terrorisme er det nu altså kun et mindretal af muslimer der beskæftiger sig med. Ligesom alle danskere ikke rockere. Og nej, vi skal ikke bombe dem for at brænde det danske flag.

Jeg er enig. :)

This post was edited by Qhotex on Jan 20 2011 09:50am
Member
Gold: 355.00
Jan 20 2011 09:48am
Quote (Molle_fkk @ Jan 20 2011 03:44pm)
Yes, men måden de opfatter deres religion på er meget anderledes end vores, på trods af at de 2 religioner minder meget om hinanden (har ikke læst koranen selv, men har fået at vide at den minder meget om bibelen)

gir jeg dig ret i. siger heller ikke det er alle der er sådan. jeg har selv fejret eat eller hvad det hedder med klassen, var også super hyggeligt.
Men vi over respektere dem i vores samfund og der lidt for mange der ikke vil være en del af samfundet, og så blir jeg da selfølig i tvivl om de kan tilpasse sig.
Member
Gold: 138.00
Jan 20 2011 09:50am
Quote (Qhotex @ 20 Jan 2011 16:47)

Du sagde bar du er racist over for dem der opfører sig dårligt? Så har du et selektivt had - Næppe racist.

Det handler om tilpasning. Men nej, Darwin handler om hvem der overlever på grund af deres genetiske mutationer. Se f.eks finkerne i forhold til øerne.

Noob Question:

Hvad er (en) Troll eller Trolls eller hvad det end er? :D
Member
Jan 20 2011 09:51am
Quote (Qhotex @ Jan 20 2011 03:47pm)

det sku os cool, vil bare ikke kaldes racist når jeg har massere af udlanske venner nogle bedre end andre. nogle super idioter andre 100% integreret.
det da endnu federe at man kan tage det op til debat, og få folks meninger. Synes bare godt de ku integrer sig bedre.
Member
Gold: 2.00
Jan 20 2011 09:52am
Quote (crazysmoker92 @ Jan 20 2011 04:48pm)
gir jeg dig ret i. siger heller ikke det er alle der er sådan. jeg har selv fejret eat eller hvad det hedder med klassen, var også super hyggeligt.
Men vi over respektere dem i vores samfund og der lidt for mange der ikke vil være en del af samfundet, og så blir jeg da selfølig i tvivl om de kan tilpasse sig.

Well, en af parterne skal jo starte. Kan godt se at det er frustrerende at skulle opføre sig pænt over for dem hvis man ikke synes de gør det samme, men hvis begge parter så bare begynder at opfører sig respektløst overfor hinanden kommer det helt sikkert aldrig til at fungere. Man må ofre sig lidt. Og med det mener jeg naturligvis ikke at vi skal "trædes på", bare prøve at føre an med et godt eksempel.
Member
Gold: 655.43
Jan 20 2011 09:55am
Quote (Qhotex @ Jan 20 2011 04:47pm)
Nah, vil bare gerne have vi hjælper hinanden med at højne vores sprogbrug.

Det er jo det jeg mener ;)
Member
Jan 20 2011 09:55am
Quote (Molle_fkk @ Jan 20 2011 03:52pm)
Well, en af parterne skal jo starte. Kan godt se at det er frustrerende at skulle opføre sig pænt over for dem hvis man ikke synes de gør det samme, men hvis begge parter så bare begynder at opfører sig respektløst overfor hinanden kommer det helt sikkert aldrig til at fungere. Man må ofre sig lidt. Og med det mener jeg naturligvis ikke at vi skal "trædes på", bare prøve at føre an med et godt eksempel.

jeg har opført mig rigtigt godt for dem, og respekteret dem altid men også selv blevet trådt på, og set den respekt man giver dem blive ignoreret og glemt. Vi byder dem velkommen til landet og har regler her ligesom de har regler der. regler der altid skal respekteres.
Member
Jan 20 2011 09:57am
jeg kan godt lide den her debat. :) alle virker til at have nogle fornuftige meninger. :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1121314151632Next
Add Reply New Topic New Poll