d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1126127128129130167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 15 2012 02:59pm
Sad day is sad :(

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 16 2012 10:06am
Tilføjer lige en mere :/

Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 16 2012 03:27pm
4200 achievements points :)

der er blevet besværligt at få dem nu, derfor er mit næste mål 4230 :lol:

:love: :santa:
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Dec 16 2012 04:04pm
Quote (EnTeK @ Dec 16 2012 10:27pm)
4200 achievements points  :) 

der er blevet besværligt at få dem nu,  derfor er mit næste mål 4230  :lol:

:love:  :santa:


Et virkelig flot post nummer <3
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Dec 17 2012 12:25am
Hvor god er echoing fury til barb offhand? Jeg har 30m og overvejer om jeg skal opgradere min nuværede lortedagger. Jeg har LS på belt og offhand samt passive i dag. og ca 115k dmg

Skal jeg gå efter en med ls eller end med base crit dmg?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 17 2012 12:47am
Quote (Monze @ Dec 17 2012 08:25am)
Hvor god er echoing fury til barb offhand? Jeg har 30m og overvejer om jeg skal opgradere min nuværede lortedagger. Jeg har LS på belt og offhand samt passive i dag. og ca 115k dmg

Skal jeg gå efter en med ls eller end med base crit dmg?


I stedet for at spørge hvor god den er, så spørg dig selv.
Kan du leve med at Fear konstant får mobs til at løbe væk fra dig? :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Dec 17 2012 11:15am
Cold soj? :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 17 2012 11:35am
Quote (Monze @ Dec 17 2012 07:15pm)
Cold soj? :D


Nogen bruger soj ja og så det da heller ikke så slemt.

Så det en smags sag om man ønsker at bruge soj :)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 17 2012 12:43pm
Quote (TheAngel @ Dec 17 2012 06:35pm)
Nogen bruger soj ja og så det da heller ikke så slemt.

Så det en smags sag om man ønsker at bruge soj :)


jeg bruger merc med buriza... (kan ikke huske hvor meget.. men høj % chance for frezze)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 17 2012 12:51pm
Quote (Steffer @ Dec 17 2012 08:43pm)
jeg bruger merc med buriza... (kan ikke huske hvor meget.. men høj % chance for frezze)


Det kan man bare ikke hvis man er i team :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1126127128129130167Next
Add Reply New Topic New Poll