d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1125126127128129482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,199.00
Nov 28 2010 07:30pm
Quote (waw @ Nov 29 2010 02:18am)
Helt klart, Mourinho har helt klart tænkt alt igenem om hvordan han vil slå barcelona lige siden han kom til real madrid.
spørgsmålet er bare om hans spiller kan leve op til hans forventninger til det. (Kan godt være real madrid har gjort det godt, men de har heller ikke mødt et top hold som barcelona i den her sæson endnu, de har mødt ac milan + ajax, ja, men gjorde de 2 hold det godt? nej.)

ja der er self 1-2 personer som er sat til at dæg Messi af hele tiden, men hvis du har set de sidste par kampe (som jeg ved du har ;) ) så Messi altså ikke kun ude i højre side mere.
det kommer ikke til at blive ligesom mod inter, nu har barcelona ikke zlatan mere, så messi er sån set over det hele, bliver ikke lige så nemt at luk ham af som sidste gang.

det i hvert fald hvad jeg synes, håber bare barca giver den max gas og sætter dem på plads, håber det bliver en ordenligt kamp med en ordenligt dommer.

Giver dig helt ret! Problemet er bare at Mourinho > Guardiola når det kommer til taktik osv... Og nu har Barca ikke spillet deres livs bedste sæson, dog er de godt på vej til og komme i god form igen, men de har sgu været sløve ellers, som kan være grundet at deres spillere har spillet kampe hele tiden både for klub og land og nogle af dem er måske også mætte? der er spillere, som har vunder ALT der er værd og vinde, så det kunne da godt tænkes at de er lidt mætte i øjeblikket.

Messi har helt klart fået en mere fri rolle, som jeg hele tiden har synes at han skulle have, det er ligesom Ronaldinho havde det, han var jo alle steder og helt umulig og lukke ned.
- Nu skal vi bare have Villa igang med målene og Alves igang med offensiven og så lige Pedro der skal tage noget mere ansvar og gå op i de voksnes rækker snart, så er vi godt kørende B)
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 28 2010 07:40pm
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 02:30)
Giver dig helt ret! Problemet er bare at Mourinho > Guardiola når det kommer til taktik osv... Og nu har Barca ikke spillet deres livs bedste sæson, dog er de godt på vej til og komme i god form igen, men de har sgu været sløve ellers, som kan være grundet at deres spillere har spillet kampe hele tiden både for klub og land og nogle af dem er måske også mætte? der er spillere, som har vunder ALT der er værd og vinde, så det kunne da godt tænkes at de er lidt mætte i øjeblikket.

Messi har helt klart fået en mere fri rolle, som jeg hele tiden har synes at han skulle have, det er ligesom Ronaldinho havde det, han var jo alle steder og helt umulig og lukke ned.
- Nu skal vi bare have Villa igang med målene og Alves igang med offensiven og så lige Pedro der skal tage noget mere ansvar og gå op i de voksnes rækker snart, så er vi godt kørende B)

Det at de kom sløvt fra start er self fordi næsten hele barca holdet var på det spanske landshold og vandt vm.

synes dog slet ikke man kan klage om dem nu, de er i god form, der ikke et hold der har haft en chance de sidste mange kampe, Messi laver så mange mål at det sindsygt.

ja helt klart, synes også Pedro skal komme op i gear hurtigst muligt, men han er godt på vej synes jeg. han gjorte det godt sidste kamp hvor han scorede 2 mål.
David Villa mangler også lige det sidste der, men synes stadig han gør et fantastik arbejde for hele holdet og passer perfekt ind i barcelona.
omkring alves, haha, han er jo for syg :D , kan slet ikke sige noget dårligt om ham, han gør alt perfekt jo, det ret syndt der tale om han måske forlader barcelona i 2012 fordi barcelona ikke vil give ham den samme løn som Xavi + Iniesta får.
hvis det sandt så det virkeligt trist, uden ham, seriøst... kan slet ikke forstille mig hvem der skulle erstatte ham.
men kan nu godt forstå at de ikke vil give ham samme løn som Xavi + Iniesta.

This post was edited by waw on Nov 28 2010 07:42pm
Member
Nov 29 2010 05:57am
Quote (waw @ Nov 29 2010 02:40am)
Det at de kom sløvt fra start er self fordi næsten hele barca holdet var på det spanske landshold og vandt vm.

synes dog slet ikke man kan klage om dem nu, de er i god form, der ikke et hold der har haft en chance de sidste mange kampe, Messi laver så mange mål at det sindsygt.

ja helt klart, synes også Pedro skal komme op i gear hurtigst muligt, men han er godt på vej synes jeg. han gjorte det godt sidste kamp hvor han scorede 2 mål.
David Villa mangler også lige det sidste der, men synes stadig han gør et fantastik arbejde for hele holdet og passer perfekt ind i barcelona.
omkring alves, haha, han er jo for syg :D , kan slet ikke sige noget dårligt om ham, han gør alt perfekt jo, det ret syndt der tale om han måske forlader barcelona i 2012 fordi barcelona ikke vil give ham den samme løn som Xavi + Iniesta får.
hvis det sandt så det virkeligt trist, uden ham, seriøst... kan slet ikke forstille mig hvem der skulle erstatte ham.
men kan nu godt forstå at de ikke vil give ham samme løn som Xavi + Iniesta.

Jeg synes de har været sløve indtil nu, de har dog stadigvæk beholdt deres form til og lave chancer på et højt plan, men har manglet og putte bolden i kassen.

- Messi er virkelig begyndt og tage ansvar nu og har vist sig, som en mand de sidste 2 år nu, hvor han virkelig viser at han egentlig ikke behøver de frække afleveringer fra Xavi og Iniesta, men sagtens selv kan.. Det vidste vi alle at han kunne, men det kunne slet ikke ses på samme måde, som nu.

- Alves er faldet gevaldigt i form iforhold til 08/09 sæsonen, hvor han var flyvende! op til flere frisparksmål og massere af indlæg, som rent faktisk lykkedes, det har været hans forbandelse den her sæson, synes næsten ingen af hans indlæg har været iorden, men når det så er sagt, synes jeg stadigvæk at han er en fantastisk spiller og hans bedste evne må da være, evnen til og kunne løbe frem og tilbage på kanten i 120min hvis der skulle være behov for det, som han så også har vedligeholdt. Hvad angår lønnen, skal han selvfølgelig ikke have samme løn, som Xavi og Iniesta, det siger sgu sig selv..

Villa er ideel for klubben og gør det fantastisk... De fleste dømmer ham udfra at han ikke har scoret hver gang osv... Men folk glemmer at han også laver en del assists og så har han livs problemer i øjeblikket, som også får ham til og spille værre end hvis de ordnet selvfølgelig, det ses tit hos de store stjerner, når der er noget galt i hjemmet, så kan hele deres spil forsvinde på et split sekundt. Det jeg taler om med hans liv, er at han stadigvæk bor på hotel og ikke har fået et fast sted og bo med ham og hans familie.

B)
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 07:55am
Hva kanal og tid er der kamp idag med barca har jeg helt glemt tjekke op på o:O
Member
Nov 29 2010 07:57am
Quote (FamousDK @ Nov 29 2010 02:55pm)
Hva kanal og tid er der kamp idag med barca har jeg helt glemt tjekke op på o:O

Så nu spørger du eksperten her B)

Canal 9: Optakt fra klokken 20:00 og kampstart klokken 20:55
Banned
Nov 29 2010 08:46am
Kæft det syndt for jer der ikke har Canal 9, jeg ville gå helt amok hvis jeg ikke havde den kanal :lol:
Member
Nov 29 2010 08:55am
Quote (waw @ Nov 29 2010 03:46pm)
Kæft det syndt for jer der ikke har Canal 9, jeg ville gå helt amok hvis jeg ikke havde den kanal :lol:

Så er det godt vi andre har det hehe B)
Banned
Nov 29 2010 08:58am
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 15:55)
Så er det godt vi andre har det hehe B)

Hehe ja :D jeg skal sku ind i stuen og se den på den store skærm i aften :D

har lige lavet et bet
29. november 2010 15:52:36 Sent -1,500.00 (2,000.00 -> 500.00) to Andi (33,702.22 -> 35,202.22) my barca vs ddown's real + draw

jeg sku klar til kamp!.
Member
Nov 29 2010 09:13am
Quote (waw @ Nov 29 2010 03:58pm)
Hehe ja :D jeg skal sku ind i stuen og se den på den store skærm i aften :D

har lige lavet et bet
29. november 2010 15:52:36 Sent -1,500.00 (2,000.00 -> 500.00) to Andi (33,702.22 -> 35,202.22) my barca vs ddown's real + draw

jeg sku klar til kamp!.

hahaha nice man :)
- Jeg nøjes med 40 tommer fladskærm og surround sound iaften B)

Hvad var oddset på?
Banned
Nov 29 2010 09:17am
Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 16:13)
hahaha nice man :)
- Jeg nøjes med 40 tommer fladskærm og surround sound iaften B)

Hvad var oddset på?

:D ? "my barca vs ddown's real + draw"
Go Back To Dansk Topic List
Prev1125126127128129482Next
Add Reply New Topic New Poll