Quote (Crozer @ Nov 24 2011 11:06pm)
1. Fint Short story. Computer løber tør for strøm, strømstikket var glemt hjemme
2. Nej 2k er ikke ret meget, følte bare at sidder afk hele gamet inden første hånd var givet grundet "Dc" da computeren var gået ud var lidt lame, så det er ikke lige p.t Prio 1
3. Ja kan godt være Warn ikke har noget med det her at gøre, det viser kun at du heller ikke er så god til at følge alle regler selv. Jeg har da været på sitet i 5 år og har aldrig haft warn før

4. Jeg er 20 år, skal til at uddanne mig selv som lærer. Jeg er hjælpsom, og prøver så vidt muligt at hjælpe m8s.
5. Eneste grund jeg ikke har betalt tilbage endnu er fordi jeg lige er flyttet i studiebolig, købt glas, bestik, lamper, sofa, ny seng, nyt tv, ny Mac skole computer, nyt køleskab ( måtte ikke medbringes desværre -_-) osv. Derfor er da ikke lige penge nok til at bruge 500 kr.- på virtuelle penge
Tilfreds ? , End Discussion. Eller er der mere du vil have at vide

?
1. Jeg har stadig ikke forstået hvad 54+ på skalaen betyder?
2. Hvorfor sendte du så ikke bare fg selvom du disconnectede?
3. Jeg følger ikke reglerne, og der er sikkert også nogle herinde der kunne få mit acc på bunden. Men de regler jeg bryder har intet med andre brugers ejendomme at gøre, som f.eks. ikke at sende fgs, eller tage fgs/items fra dem.
4. At du er lærer betyder intet? En af mine mates "Steffer" er også efterskolelærer og en mega flink fyr irl! Men alligevel scammede han for 60k+ fg?
5. Hvorfor vil du til at bruge kr. på at skaffe 2k fg? Men det styrer du jo selv.