Quote (Provo2100 @ 29 Nov 2010 02:05)
Hvad kampen ender, blir sgu svært og sige, men ihvertfald ikke målfri! :P, men jeg håber og tror på en Barca sejr, selvom det er Mou der står for de hvide indkøbsdrenge fra madrid.
- Kampen bliver helt sikkert spændende og med chancer i begge ender, sikkert mange store afbrænderter, det er der altid i de her derby kampe.
- Er bange for at Mou har sat 2 styks til og holde øje med Messi, så han ingen plads for overhovedt! Men lad os se, om Xavi og Iniesta ikke kan hjælpe ham lidt der

Helt klart, Mourinho har helt klart tænkt alt igenem om hvordan han vil slå barcelona lige siden han kom til real madrid.
spørgsmålet er bare om hans spiller kan leve op til hans forventninger til det. (Kan godt være real madrid har gjort det godt, men de har heller ikke mødt et top hold som barcelona i den her sæson endnu, de har mødt ac milan + ajax, ja, men gjorde de 2 hold det godt? nej.)
ja der er self 1-2 personer som er sat til at dæg Messi af hele tiden, men hvis du har set de sidste par kampe (som jeg ved du har

) så Messi altså ikke kun ude i højre side mere.
det kommer ikke til at blive ligesom mod inter, nu har barcelona ikke zlatan mere, så messi er sån set over det hele, bliver ikke lige så nemt at luk ham af som sidste gang.
det i hvert fald hvad jeg synes, håber bare barca giver den max gas og sætter dem på plads, håber det bliver en ordenligt kamp med en ordenligt dommer.
This post was edited by waw on Nov 28 2010 07:20pm