d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev1123124125126127167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 21 2012 01:09am
Så blev min barbarian mere eller mindre færdig :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ZwiX-2378/hero/10499430

Jeg har lavet en opgradering siden. så min vita er kommet over 1000 og damage +2,5k. Dog mistede jeg 29@ resist. Fik også lidt ekstra LoH så det går mere eller mindre op der.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 22 2012 06:16am
Gutter, jeg søger et nice team at lave Mp6-8 med i a3, for dem loots!

Er rimelig nedern at game alene :) Nogen der er OP med det?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Nov 22 2012 12:52pm


+ en chantodos force

225 avg dmg

Men ingen apoc :(
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 22 2012 04:10pm
Quote (Monze @ Nov 22 2012 07:52pm)
http://i.imgur.com/eU9HZ.jpg

+ en chantodos force

225 avg dmg

Men ingen apoc :(


jeg gad sygt godt at få mig en mempo helm... har tal's nu :(

/E

Quote (TheAngel @ Nov 22 2012 01:16pm)
Gutter, jeg søger et nice team at lave Mp6-8 med i a3, for dem loots!

Er rimelig nedern at game alene :) Nogen der er OP med det?


jeg er game :D men mit gear er skod.
Hjælper det at være asian? haha

This post was edited by eLmasten on Nov 22 2012 04:10pm
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Nov 22 2012 04:15pm
Quote (TheAngel @ Nov 22 2012 12:16pm)
Gutter, jeg søger et nice team at lave Mp6-8 med i a3, for dem loots!

Er rimelig nedern at game alene :) Nogen der er OP med det?


er game men min char suck balls.
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 23 2012 06:52pm
Member
Posts: 15,096
Joined: Jan 22 2005
Gold: 6,970.00
Nov 26 2012 04:15pm
Pricetjeck plz..
shoulders 390 def:
223 str
59 vita
11% life
66 allres
52 lightres
19 ekstra gold

sælges ja..
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 27 2012 06:53am
Quote (Steffer @ Nov 24 2012 01:52am)


Så blev de solgt for 650 mil :)
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 27 2012 08:47am
Patch 1.06????

Uden notes osv :S
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Nov 27 2012 09:16am
Quote (Steffer @ Nov 27 2012 01:53pm)
Så blev de solgt for 650 mil :)


loooool :D

min WD er ikke engang 200m værd :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1123124125126127167Next
Add Reply New Topic New Poll