Quote (TheAngel @ 24 Nov 2011 18:36)
Havde jeg været politimanden, havde jeg bare overhalet igen og sat fingeren op til vinduet .l.

Havde jeg været betjent, var jeg blevet skide sur over at skulle køre rundt i den lorte vogn når alle de andre har passat.

Quote (Organized_Crime @ 24 Nov 2011 18:40)
Som jeg skrev kunne han lige så vel være på vej ud til en fodbold kamp hvor der var optakt til uro, hvor der var blevet efterspurgt accistance, ser du så nogen grund ti at han forstyrre resten af trafikken med lys og larm, eller at han bare køre 20 km for stærkt, selvfølgelig stopper han de 2 gutter der, for de har INGEN ret til at køre for stærkt, og så længe at der ikke er noget "vildt i udbrud så gør han bare som han skal"
Siger ikke han har ret til at køre hurtigt bare for at køre for hurtigt, for det har han helt sikkert ikke.
men det ændre stadigvæk ikke på at du eller andre må (:
case closed.
Sjovt at det kun er dig der kan lukke sagen. Hvis du er sød at læse det jeg skrev, så siger han selv han ikke har nogle opgave forude, hvilket så må betyde at han bare kører for stærkt. Dette er han da også udemærket klar over, de får jo ingen både, så han prøver jo tydeligvis at undgå at sagen kommer videre end dertil. Hvis han er på vej til en opgave og kører uden sirene, hedder det lydløs udrykning, og som sagt, så havde han ikke noget formål.
Det samme sagde to betjente da de smaskede ind ned i den her by hvor jeg bor, skete der noget med dem, nej, men gutten er invalid resten af sit liv, og kan ikke snakke normalt. Dette var pga. de kørte med 110 igennem en gå gade uden udrykning.
Så kan jeg jo vende den om og spørge der, burde de have kørt med udrykning der og havde forstyrret nattelivet med lys og larm?.
This post was edited by Sometimes on Nov 24 2011 11:44am