Quote (PoD_Clan @ Nov 24 2011 06:20pm)
Som du tydeligvis poster der har du ikke lyst til at stoppe hvorfor kan du ikke bare gøre det så stopper de her skide diskussioner? Hvis ikke du stopper er det jo dig som ikke kan finde ud af en skid her. Jeg har prøvet og stoppe den her diskussion mindst 40 gange.
Fordi du er pisse hamrende provokerende og irriterende og HELT igennem forfærdenlig at have herinde.
Du poster så meget lort og skidt som er mildest talt hamrende lamt at poste..
Du poster hver eneste ting i den her chat, som sker i dit liv. WHY?!?
Du poster Diablo ting, som Price check, som høre til i tradeforum?
Du poster folk er idioter, fordi en person gjorde noget omvendt, end det skulle være gjort?!?!?!?
Du poster gentagnede gange og sviner folk til, fordi de lavede en film.. Men du ser ikke dig selv som en der laver fejl?
Du er åbenbart Perfekt, og kan ikke lave fejl? Trods du gang på gang laver UTALLITE fejl, og ligeså snart folk kommentere dig på det, RAGER du op som om du i hvert fald ikke kan lave fejl.
som om du en eller anden form for organisme der lever det perfekte liv, uden fejl, uden menneskelig følelser? Og i samme øjeblik du gør noget der er forkert, så det ikke forkert..
så det pludselig det rigtige, men kommentere folk på det, puuh så er alle folk idioter og jeg ved snart ikke hvad??
Hør, nu skal jeg fortælle dig noget som du måske ikke ved???
Du er et menneske, det er menneskeligt at fejle!!!Synes du skal banke det ind i dit hoved og begynde at snakke lidt respektfuldt til andre mennesker, nu når du har den fine signatur du har.
Quote (Headshot @ Nov 24 2011 06:23pm)
Ja i må bare lære at spille poker!

HAHA, hvor er Alex???
"Store OPRYDNINGSSØNDAG!
Laura rydder op og smider ud
Mor rydder op og gør rent
Alex spiller computer
TYPISK!!"
HAHAHAHAHA NICE ONE MATE
This post was edited by TheAngel on Nov 24 2011 10:26am